Hvem skal vinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem synes I skal vinde Nybyggerne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.088 visninger
30 svar
28 synes godt om
4. december 2013

mommy1991

Hvem synes I skal vinde Nybyggerne i aften? Og hvorfor? 

Det kommer nok ikke som nogen overraskelse, at jeg da selvfølgelig synes at familien bag den GULE dør skal vinde, det ér jo min søster, men jeg synes altså også det er skidegodt arbejde de har lavet. Hvem stemmer I på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

TinTinO

Synes helt klart din søster skal vinde, de har klart lavet det fedeste hus

Anmeld

4. december 2013

Millea

Hvem er det der har de forskellige farver? Kan ikke huske alle navnene, men hvilken farver har de ungen med hunden, de "gamle" osv? :-)

Anmeld

4. december 2013

mommy1991

Millea skriver:

Hvem er det der har de forskellige farver? Kan ikke huske alle navnene, men hvilken farver har de ungen med hunden, de "gamle" osv? :-)

Børnefamilien er gul dør

de gamle er grøn dør

dem med hunden er blå dør

og dem der Googler sig til alt er rød dør

Anmeld

4. december 2013

Mutti2B

Helt sikkert gul dør . Total yndlings familie med den fedeste stil. De måtte hjertens gerne komme herhjem og lave min datters værelse

Anmeld

4. december 2013

Millea

Tak.. Så syntes jeg:

1. blå

2. gul

3. rød

4. grøn 

Men de er jo mega seje alle sammen.. :-)

Anmeld

4. december 2013

bøllen

emmagirl skriver:

Det kommer nok ikke som nogen overraskelse, at jeg da selvfølgelig synes at familien bag den GULE dør skal vinde, det ér jo min søster, men jeg synes altså også det er skidegodt arbejde de har lavet. Hvem stemmer I på?

Helt klart de gule Håber de vinder 

Fed stil de har og et SKØNT PAR & familie.

Anmeld

4. december 2013

Frejsmor

emmagirl skriver:

Det var godt du oprettede tråden, jeg havde nær glemt det er i aften det bliver sendt!! Nu håååber jeg bare den store har tænkt sig at sove til tiden i aften..

Jeg er helt klart med på det GULE hold, sys det de har lavet er rigtig fedt!! Sej familie du har der!

Anmeld

4. december 2013

Lotus86

Sejt det er din søster, og de skal helt klart vinde, er vild med deres stil, og synes bare de har fortjent at vinde, så de får i hvert fald vores stemme

Anmeld

4. december 2013

2babygirls

emmagirl skriver:

Din søster. De har gjort det godt, og endda mens de har passet børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.