Voksendyne og hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2013

serinasmor

2721 skriver:

Godmorgen

Min søn spurgte her til morgen om han ikke måtte få en stor dyne ligesom os plus stor hovedpude, da han synes det er bedre. Min umidelbare tanke er at den jo er liiiige lovlig stor til ham, men det er der vel egentlig ikke noget galt med?

Hvor gammel var jeres da de skiftede fra junior dyne til voksen dyne?

Serina fik sin for et par mdr siden

Hun har så kun juniorseng - så den fylder godt ... Men hun fik den fordi det var den vi havde ekstra da den anden blev våd ... Og så ville hun helst beholde den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

frk andreasen

Godmorgen

Min søn spurgte her til morgen om han ikke måtte få en stor dyne ligesom os plus stor hovedpude, da han synes det er bedre. Min umidelbare tanke er at den jo er liiiige lovlig stor til ham, men det er der vel egentlig ikke noget galt med?

min datter var 4,5 år (hun fil alm seng da lillebror skulle over i hendes junior seng min dreng var lidt over 2 år mener jeg (han er en stor dreng, så junior varmede ham ik orentlig så den blev ofte skubbet helt af så da han kom i junior seng blev dyne byttet ud med stor.

Anmeld

4. januar 2014

Livas mor

Min datter var vist omkring 2½-3 år.. Hun er lang og så har hun altid haft en tendens til at ligge urolig og dermed tabe den mindre dyne om natten. Hun elsker sin store dyne, men sover dog stadigvæk med flad baby hovedpude, den vil hun ikke af med

Anmeld

5. januar 2014

Pcokate

2721 skriver:

Godmorgen

Min var vist 2 år (tror jeg nok), vi gik direkte til voksen dyne Og pude da det var sværer at smide om natten og han nød at blive puttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.