Voksendyne og hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2013

helle85

2721 skriver:

Godmorgen

Min søn spurgte her til morgen om han ikke måtte få en stor dyne ligesom os plus stor hovedpude, da han synes det er bedre. Min umidelbare tanke er at den jo er liiiige lovlig stor til ham, men det er der vel egentlig ikke noget galt med?

Hvor gammel var jeres da de skiftede fra junior dyne til voksen dyne?

mener mine børn var omkring de 3 da de fik en voksen dyne fordi de sparkede junior dynen af og vågnede, hovede pude sover de ikke med da de alligevel rykker sig langt ned i sengen så de ikke sover på den eller skupper den på gulvet, de har fået lov til at prøve nå de har spurgt men efter en nat har de ikke gide at sove med den mere de er 6 og 7 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

bøllen

2721 skriver:

Godmorgen

Min søn spurgte her til morgen om han ikke måtte få en stor dyne ligesom os plus stor hovedpude, da han synes det er bedre. Min umidelbare tanke er at den jo er liiiige lovlig stor til ham, men det er der vel egentlig ikke noget galt med?

Her får S stor drenge dyne i julegave af os. Tvivler dog stærkt på den kommer i brug men mon ikke med tiden

Anmeld

4. december 2013

dorthemus

2721 skriver:

Tak for svar
Charlie har en junior seng, mon det ikke kan gå?

Hvad er målene? Tænker at der blir meget dyne

Anmeld

4. december 2013

Rikke S

2721 skriver:

Godmorgen

Mine skiftede til junior da de blev 1 år og voksen som 3 årig

Anmeld

4. december 2013

Ciss

Jeg sov med stor dyne og pude helt fra jeg kom i stor seng. Jeg var vel ca 3 år.

Storesøster her i huset skal skifte nu. Hun er næsten 6 år.

Lillebror har sovet lidt med stor dyne en periode, men han sover bedre med en mindre dyne. Han klarer ikke at håndtere den store selv midt om natten. Han er lige blevet 4 år.

Anmeld

4. december 2013

Monski

2721 skriver:

Godmorgen

Anthon bliver 4 år om knapt to uger og han har lige fået ny hovedpude.

Vi blev gjort opmærksom på at en voksenhovedpude har for mange dun til et barn men man kan få nogle som er ligeså store men bare har mindre dun i, så det fik Anthon - og han er SUPER glad for sin

Anmeld

4. december 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
2721 skriver:

Godmorgen

Theis han bliver 6 til marts og vi har ønsket os en voksendyne til ham i julegave.

Syntes først de skal have en stor dyne når de kan opvarme dem.

Theis er ikke ret høj derfor har vi ventet til nu.

Anmeld

4. december 2013

Pcokate

2721 skriver:

Tak for svar
Det var tidligt
Synes stadig en voksen dyne er voldsom til Charlie, men er nok bare mig

Det er det nok også men han blev ved med at sparke de babydyner af sig  

så det var bare nemmere og han har siden (nu 6 år) beholdt den voksne dyne på 

Anmeld

4. december 2013

MortilElias2010

Godmorgen

Det skete ved et tilfælde her, vi havde haft gæster som sov i gæsteværelset et par timer inden de skulle i lufthavnen og dagen efter gad jeg ikke ordne det derinde så lod det bare være med to voksendyner og hovedpuder. Om aftenen ville Elias gerne sove derinde og det var for nogen måneder (5) siden hvor han var 3 1/2 år og det måtte han da hellere end gerne. Og der har han så sovet lige siden  Vi har da også overvejet hvad vi skulle gøre med hans juniorseng og hans drengeværelse med skab og tv samt hans indbyggede hule når han nu ikke brugte det mere,men så her i sidste uge fik han lyst til at sove på eget værelse igen og nu sover han skiftevis her og der  

Anmeld

4. december 2013

Valle81

Min datter var 6 år, før hun fik, men hun elskede bare sin lille dyne.

Anton og Arthur er 3.5 og 2,5 og de får i julegave i år af mormor og morfar sammen men Jake og pirater sengetøj:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.