Panikslagen når hun skal bades!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Clisolka

Louise <3 Isabella skriver:

Åh, jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind!

De sidste 14 dage - 3 uger er Isabella på 20 mdr gået helt i panik, hver gang hun kommer i bad. Vi bader hende normalt i badekaret, men lige så snart vi gør det klar gemmer hun sig så langt væk som muligt og bliver helt opløst i gråd :-(

Jeg forstår virkelig ikke hvad der er galt, vi har ikke haft nogle episoder i badet eller noget. Det er kommet fra den ene dag til den anden.

Er der nogen der har oplevet det samme?

Peuuuw det er ikke sjovt!! Den periode har Bella haft et par gange - nu er hun lige fyldt 3 og kan ikke komme hurtigt nok eller tit i bad nu  

Sørg for at tage en masse legetøj med i badet/bruseren som hun kan lege med  Her vil hun selv i bad nu i bruseren - så står hun og synger, leger og plasker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vores havde os en periode i den alder. Vi brugte håndvasken i køkkenet så var der ik så meget vand at forholde sig til

Anmeld

6. december 2013

MomInTheMaking

Louise <3 Isabella skriver:

Åh, jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind!

De sidste 14 dage - 3 uger er Isabella på 20 mdr gået helt i panik, hver gang hun kommer i bad. Vi bader hende normalt i badekaret, men lige så snart vi gør det klar gemmer hun sig så langt væk som muligt og bliver helt opløst i gråd :-(

Jeg forstår virkelig ikke hvad der er galt, vi har ikke haft nogle episoder i badet eller noget. Det er kommet fra den ene dag til den anden.

Er der nogen der har oplevet det samme?

Min datter var også lige omkring de 20-22 måneder da det skete for hende og det forsatte i et par mdr hvor vi så havde hende på armen når hun skulle bades og at få vasket hår var aldrig sjovt, hun skreg, så vi gjorde det faktisk kun når det var højst nødvendigt. nu er hun 2,2 år og elsker igen at gå i bad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.