Studiebøger nye/brugte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

Zelinasmor

Fru Hansen skriver:

Hej
Har du til tilfældigvis bogen: inklusion når det lykkes til salg?
Den søger jeg lige pt, helst brugt for jeg skal ikke bruge den meget. Men jeg er nummer 10000000 i kø på biblioteket til den og det kan jegikke vente på.

Nej, den har jeg desværre ikke 

Kan du ikke finde den på den blå avis? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

Lunae

CAWI skriver:

Jeg står og skal starte studie til januar. Har lige fået boglisten, og kommer af med 4000 kr hvis jeg køber alle bøgerne fra ny af.
Er der nogen der har erfaring med at købe studiebøger brugt? Er der nogen faldgrupper osv? Man ved vel egentlig heller ikke hvilken stand bogen er i, før man får den i hånden?

Du kan sagtens gå efter brugte bøger, bare du sikre dig, at det er de påkrævede udgaver! Oftest sælger tidligere studerende bøger på skolerne!

Jeg har købt de fleste af mine bøger fra ny, fordi jeg bedst kan lide selv at kunne strege i dem, men hvis det er ligegyldigt for dig, så sats du bare på de brugte

Anmeld

12. december 2013

Kamulla

til hvilken uddannelse og hvilke bøger søger du?

Anmeld

19. december 2013

Fru Hansen

Zelinasmor skriver:

Nej, den har jeg desværre ikke 

Kan du ikke finde den på den blå avis? 

jo, nu kigger jeg på den blå:-)

Anmeld

19. december 2013

Elgaard73

Jeg købte næsten alle mine brugte og sparede en formue. Hvis ikke andre har nævnt det, så skal du bare være opmærksom på at det er den senest opdaterede udgave af bogen, som du køber. I min udd. blev bøgerne ret tit opdateret og det er træls at købe en bog og det så viser sig at den er "forældet". Men mener at det står på boglisten, hvilken udgave der kræves.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.