Studiebøger nye/brugte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2013

Pcokate

CAWI skriver:

Kunne godt være jeg skulle prøve at kigge på pensum og dba.
Det er laborant uddannelsen.

Jeg er færdig med labuddannelsen og du må gerne købe mine for 3000,- hvis du vil? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Pcokate

Pcokate skriver:

Jeg er færdig med labuddannelsen og du må gerne købe mine for 3000,- hvis du vil? 

Jeg vil dog råde dig til at købe en ny håndbog da de løbende bliver opdateret og ALLE laver deres egne noter/guldkorn der i

Anmeld

4. december 2013

CaWi

Pcokate skriver:

Manga tak for tilbudet, men når jeg skal købe ny håndbog + betale porto for forsendelse af bøgerne, så er intet sparet.

Anmeld

4. december 2013

Pcokate

CAWI skriver:

Manga tak for tilbudet, men når jeg skal købe ny håndbog + betale porto for forsendelse af bøgerne, så er intet sparet.

håndbogen koster ca 100-200,- (du må gerne få min med alle noterne

alt efter hvor du bor kan det jo afhentes

men helt ok 

Anmeld

11. december 2013

Fru Hansen

jeg har købt mine, hvis muligt, brugt. Der kan i den grad spares mange penge ved det, og har ikke oplevet dårlige handler ved det.

Jeg er selv ved at sælge mine bøger til pædagog- og socialrådgiveruddannelsen, og jeg forsøger at beskrive bogens stand så godt som muligt, så der ikke opstår tvivl

Hej
Ligger du tilfældigvis inde med bogen: inklusion når det lykkes ? Den søger jeg nemlig efter i brugt udgave.

Anmeld

11. december 2013

Fru Hansen

Nu ved jeg ikke hvilken uddannelse du starter På. Men jeg sælger alle mine bøger fra 1. Semester (pædagog). Alle er købt fra ny. Hvis det altså er det du skal læse til. Ellers så prøv pensum. Ved at mange bruger den

Hej
Har du til tilfældigvis bogen: inklusion når det lykkes til salg?
Den søger jeg lige pt, helst brugt for jeg skal ikke bruge den meget. Men jeg er nummer 10000000 i kø på biblioteket til den og det kan jegikke vente på.

Anmeld

11. december 2013

wamse

Fru Hansen skriver:

Hej
Ligger du tilfældigvis inde med bogen: inklusion når det lykkes ? Den søger jeg nemlig efter i brugt udgave.

Desværre ikke

Håber du finder den

Anmeld

11. december 2013

Fru Hansen

wamse skriver:

Desværre ikke

Håber du finder den

OK. tak for svaret og held og lykke med at sælge ud

Anmeld

11. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg står og skal starte studie til januar. Har lige fået boglisten, og kommer af med 4000 kr hvis jeg køber alle bøgerne fra ny af.
Er der nogen der har erfaring med at købe studiebøger brugt? Er der nogen faldgrupper osv? Man ved vel egentlig heller ikke hvilken stand bogen er i, før man får den i hånden?

Tjek  www.pensum.dk
Her har jeg købt alle mine studiebøger brugt Sørg for at kontrollere at det er den rigtige udgave, da ældre udgaver kan mangle et kapitel eller to

Anmeld

11. december 2013

Fru Hansen

Jeg har købt en del bøger brugt.
Jeg har ikke endnu haft dårlige erfaringer, men jeg spørger også grundigt ind til standen. Og prøver at handle ved nogen der bor tæt nok til at jeg kan hente og dermed se bøgerne inden jeg køber.

Der er en del der sælger bøger fordi de er droppet ud af uddannelsen efter kort tid. Så er bøgerne som regel heller ikke så brugte

Jeg undgår helst at købe bøger med overstregninger, notater osv skrevet i. Det er mest fordi jeg gerne vil være sikker på at jeg har plads til egne notater og ikke bliver irriteret hvis det der allerede er overstreget er noget andet end jeg selv ville have valgt.

God vind på uddannnelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.