børn og sport

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2013

ano14316

salix skriver:

ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget i får lov til at være med når jeres små podere under 7 år går til sport...

må i side og kigge på helt fremme hvor sporten forgår eller sider i et andet sted og drikker kaffe???

jeg har lavet det sådanne at de første 4 svar handler om hvad du gør og de næste 3 handler om hvorfor du gør som du gør...

og så er der 2 der kan forklare om det er eget valg eller træneren

jeg håber det giver mening men just in case kommer her lige en tænkt situration...

oskar 6 år går til fodbold.

oskars far vil helst stå helt fremme ved stregen så de kan snakke hvis oskar nu skulle få brug for det

men klubben har bygget et lille læ skur hvor de bedre forælderne stå og snakke med hinanden under træningen da de menere børnene får mest ud af det på den måde...

så oskars far ville svar 1 og 5 og 8

håber det giver mening og at du vil hjælpe med at svar kommenter meget gerne

Magnus var 1,5 år da han startede til ridning og i og med jeg træk hesten var jeg helt fremme... 

Når han bliver større og går til sport vil jeg helst kunne trække mig, ikke fordi jeg ønsker det men fordi jeg tror det. er bedst for ungerne.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

PernilleogLouis

Når min dreng er til svømning så må forældrene ikke være der så det er i omklædningen (et par gange om året må vi se på så vi kan se hvor meget de har rykket sig)

Til fodbold - når det er vinter og indendørs så er det omklædningen fordi der slet ikke er plads i lokalet og sommeren hvor de er ude må vi selv bestemme - jeg sidder dog trukket tilbage som de fleste andre forældre så ved han hvor jeg er men han kommer aldrig ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.