gravidtit efter man har født)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

oo

Pia skriver:

Så snart man har haft sin mens første gang efter fødslen kan man blive gravid.

man får ægløsning før man får menstruation, så man kan ikke bare sige, at man er sikker indtil efter første menstruation, for der kan det være for sent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

Det forstår jeg sq godt..
Er det samme fyr som var faren til noah?

nej, de snakker ikk sammen mere , for han siger det hendes skyld at han døde osv , men jeg kener faren

Anmeld

27. juli 2009

Smukkert

stinapigen92 skriver:

nej, de snakker ikk sammen mere , for han siger det hendes skyld at han døde osv , men jeg kener faren

Okay, det var da noget latterligt noget at sige...
Håber det bedste for hende.

Anmeld

27. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

Okay, det var da noget latterligt noget at sige...
Håber det bedste for hende.

ja nu skal jeg hjem og snakke med hende imorgen for er ikk hjemme er ved min mor lige nu

Anmeld

27. juli 2009

oo

nåh for søren da, så hun vil altså rigtig gerne blive gravid hurtigt, så er det jo en anden sag

jeg har selv prøvet at miste et barn, og man kan teste positivt i et godt stykke tid efter sådan en tur, og det er helt sikkert i en del længere tid når man har fuldført en graviditet, så det er godt hun har fået en tid hos lægen!
det er HCG der gør, at man ikke får mens, fx efter en fødsel, for ens cyklus kan først komme igang igen når ens hcg er under 2 (er det vist).

men held og lykke til hende og jeg kan godt forstå hun gerne vil hurtigt igang igen, selvom ens krop ikke har voldsomt godt af det

Anmeld

27. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Tjuhl skriver:

nåh for søren da, så hun vil altså rigtig gerne blive gravid hurtigt, så er det jo en anden sag

jeg har selv prøvet at miste et barn, og man kan teste positivt i et godt stykke tid efter sådan en tur, og det er helt sikkert i en del længere tid når man har fuldført en graviditet, så det er godt hun har fået en tid hos lægen!
det er HCG der gør, at man ikke får mens, fx efter en fødsel, for ens cyklus kan først komme igang igen når ens hcg er under 2 (er det vist).

men held og lykke til hende og jeg kan godt forstå hun gerne vil hurtigt igang igen, selvom ens krop ikke har voldsomt godt af det

hun vil ikk være gravid det ikk planlagt! hun tog en test idag og den er posetiv

Anmeld

27. juli 2009

oo

stinapigen92 skriver:

hun vil ikk være gravid det ikk planlagt! hun tog en test idag og den er posetiv

ark! sorry, så har jeg helt misforstået det!

men jeg tror godt hun kan regne med, at hun tester positivt fordi hun stadig har hcg i kroppen fra sin sidste graviditet. lægen køre rnok nogle blodprøver på hende over de næste par uger, så de kan holde styr på om det falder eller stiger. så allerede efter 2. blodprøve ved hun hvordan landet ligger

Anmeld

27. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Tjuhl skriver:

ark! sorry, så har jeg helt misforstået det!

men jeg tror godt hun kan regne med, at hun tester positivt fordi hun stadig har hcg i kroppen fra sin sidste graviditet. lægen køre rnok nogle blodprøver på hende over de næste par uger, så de kan holde styr på om det falder eller stiger. så allerede efter 2. blodprøve ved hun hvordan landet ligger

ikk til og vide, nu fik hun afvide da hun næse´ten skulle til og føde at hun skulle prøve og tag en test , fordi når man er så langt henne har man ikk særligt meget hg i kroppen som i staten så en test ville slet ikk ku teste posetiv, sage sygehuset til hende.

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

stinapigen92 skriver:

ikk til og vide, nu fik hun afvide da hun næse´ten skulle til og føde at hun skulle prøve og tag en test , fordi når man er så langt henne har man ikk særligt meget hg i kroppen som i staten så en test ville slet ikk ku teste posetiv, sage sygehuset til hende.

Hmm det har jeg godt nok aldrig hørt... håber ikke hun er gravid og håber hun har fået det bedre efter det store tab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.