gravidtit efter man har født)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.814 visninger
38 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg ville lige hør om man kan blive gravid igen lige efter man har født??

christina 27+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Pia

Det kan man godt..
Man har førhen sagt at man ikke kan blive gravid når man ammer. Men det kan man..
Så snart man har haft sin mens første gang efter fødslen kan man blive gravid.
Kender faktisk en som blev det selvom hun ikke havde haft mens..Ikke en mens hun havde opdaget i hvertfald.
Så man skal bruge beskyttelse som før man blev gravid.

Kh Pia.

Anmeld

27. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Pia skriver:

Det kan man godt..
Man har førhen sagt at man ikke kan blive gravid når man ammer. Men det kan man..
Så snart man har haft sin mens første gang efter fødslen kan man blive gravid.
Kender faktisk en som blev det selvom hun ikke havde haft mens..Ikke en mens hun havde opdaget i hvertfald.
Så man skal bruge beskyttelse som før man blev gravid.

Kh Pia.

okay, bare fordi en veninde spurgt miig om det ku lade sig gøre. hun har født og ikk HAFT sin mens endnu, , selv om hun fik piller så det ku komme , og hun har haft sex med en efter hun hade født

Anmeld

27. juli 2009

mariamiss6

Faktisk har du lettere ved at blive gravid lige efter du har født....

så hvis ikke du er interesseret i det, skal du nok passe meget på.... og husk at der skal en ægløsning til før du får menstruation, også den færste gang.... så tage dine forholsregler, også selvom du ammer...

Anmeld

27. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mariamiss6 skriver:

Faktisk har du lettere ved at blive gravid lige efter du har født....

så hvis ikke du er interesseret i det, skal du nok passe meget på.... og husk at der skal en ægløsning til før du får menstruation, også den færste gang.... så tage dine forholsregler, også selvom du ammer...

nu det ikk lige miig har jo ikk født endnu, men en veninde

Anmeld

27. juli 2009

sarahb

du bliver EKSTEMT NEMT gravid efter du har født.. så pas endelig på hvis du ik vil ha en lille en mere lige bagefter

Anmeld

27. juli 2009

3rollinger

Havde en nabo med to piger hvor der var 10 mdr alderforskel. Saa moderen var blevet gravid efter kun en maaned efter foerste foedsel.

Ligeledes har jeg en veninde der sidste aar brugte den med sex uden beskyttelse da hun ikke havde faaet mens. Det resulterede 9 maaneder senere i en lille David

Anmeld

27. juli 2009

Ox.

stinapigen92 skriver:

hej
jeg ville lige hør om man kan blive gravid igen lige efter man har født??

christina 27+2

Min lillebrors kammerat havde gjort en ung pige gravid, og en måned efter hun havde født, blev hun gravid igen, og nu skal de have nummer 2, de troede ikke man kunne blive gravid så hurtigt, men jeg har netop også hørt at kroppen er ekstremt modtagelig overfor en eventuelt ny graviditet kort efter fødsel.

Anmeld

27. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mange tak allesammen
det ik lige miig men min veninde, hun fik piller så hendes mens ku komme men det er ikk dukket op endnu og nu det ca 3 uger siden hun født, og hun har kvalme og spiser meget, osv , og har haft sex med en efter

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

stinapigen92 skriver:

mange tak allesammen
det ik lige miig men min veninde, hun fik piller så hendes mens ku komme men det er ikk dukket op endnu og nu det ca 3 uger siden hun født, og hun har kvalme og spiser meget, osv , og har haft sex med en efter

Husk at sige til hende, hun ikke må spise P-piller, når hun ammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.