Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kindfed skriver: Marks and Spencer har en del neutralt tøj. Der er gratis fragt, hvis man køber for over 50 pund (Ca. 450kr) og det får man rigtig meget babytøj for. Og det er dejligt tøj, jeg skal til at bruge vores til baby nummer to og det er stadig blødt og velholdt
Marks and Spencer har en del neutralt tøj. Der er gratis fragt, hvis man køber for over 50 pund (Ca. 450kr) og det får man rigtig meget babytøj for. Og det er dejligt tøj, jeg skal til at bruge vores til baby nummer to og det er stadig blødt og velholdt
Det har jeg ikke hørt om før, så det tjekker jeg lige ud
Maja84 skriver: Jeg købte i h&m bla med giraf/zebra, Peter plys og div andet og var rigtig sødt. Også sæt med mum + dad = me, born 2013 eller når de nye 2014 kommer
Jeg købte i h&m bla med giraf/zebra, Peter plys og div andet og var rigtig sødt. Også sæt med mum + dad = me, born 2013 eller når de nye 2014 kommer
Ja nemlig. Der behøver jo ikke være hvidt, men bare noget som både dreng og pige kan have på.Vi har også girafsæt, og vist et frøsæt tror jeg det andet er Og så har vi en heldragt med hjelm til i koprint. Men den er vist str. 62 så vidt jeg husker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128