Kønsneutralt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
12 svar
8 synes godt om
2. december 2013

Sisse Vinther

Hej. Er der nogen herinde som ved hvor jeg kan købe kønsneutralt tøj til nyfødt til små penge?

Tøjet må gerne være brugt, men ikke ødelagt.

Mvh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Sisse Vinther

Ingen?

Anmeld

2. december 2013

M (:

Sisse Vinther skriver:

Hej. Er der nogen herinde som ved hvor jeg kan købe kønsneutralt tøj til nyfødt til små penge?

Mvh.

Mødrehjælpen har en masse og til meget billige priser (5-10 kr pr del). (: 

Anmeld

2. december 2013

Palaja

Jeg købte en stor pakke på dba til ingen penge... Så prøv der, eller TS eller G&G måske. Genbrugsbutikker/mødrehjælpen...

Man kan også godt få lidt i H&M. Baby by Lindex laver også noget kønsneutralt...

Men det et ikke så nemt at finde noget. Jeg havde også svært ved det, synes næsten alt man kan få er enten pige eller dreng...

Anmeld

2. december 2013

ms86

Ud over mødrehjælpen og andre genbrugsbutikker, har h&m og name it også lidt dragter mm i kønsneutrale farver. Man kan også være heldig i Kvickly eller føtex..

Anmeld

2. december 2013

lycly

Sisse Vinther skriver:

Mvh.

H&m's newborn afdeling plejer at have en masse i hvid/brun/grå osv

Anmeld

2. december 2013

Sisse Vinther

Mange tak.
Jeg har kigget lidt på dba (har holdt mig opdateret de seneste 3 mdr) og g&g, samt qxl, men synes ikke at have været så heldig igen.

Men mange tak. Vil smutte en tur i H&M når jeg får lejlighed til det, og se om der er noget til billige penge.

Anmeld

3. december 2013

Muffinmus

Name it har også noget men man skal kun købe måske 2 sæt, da man ofte ikke gider det kønsneutrale når først baby er ude men et par hvide bodyer med F.eks brune bukser eller grå... Det plejer de at have mange steder.

Anmeld

3. december 2013

CroQuis

Jeg har fundet meget via facebook køb/salg sider, gul og gratis, dba, genbrugsforretninger mm..

Det jeg har fundet var da omkring 2, 5 og 10 kr pr del 

Anmeld

3. december 2013

Kindfed

Marks and Spencer har en del neutralt tøj. Der er gratis fragt, hvis man køber for over 50 pund (Ca. 450kr) og det får man rigtig meget babytøj for. Og det er dejligt tøj, jeg skal til at bruge vores til baby nummer to og det er stadig blødt og velholdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.