Uuuh er godt gal...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2013

dorthemus

Jeg synes du skal falde lidt ned og tage en dyb indånding
Herregud det er jo nok ikke noget der sker hver gang. De har sikkert hygget sig og haft en fest og det går næppe ud over din datters almene helbred at hun har spist McD morgenmad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Britt88 skriver:

Ville også først tage snakken når røgen er lettet

Noget andet er, at mc d så vidt jeg ved ikke serverer andet end morgenmad FØR kl 10 (på vores lokale kan man i hvert fald ikke købe andet end deres morgenmad)

Sådan er den Mc D. Også her i Århus. Indtil kl 10.00 servere de kun morgenmad og ikke chiken nuggets : ) til Ts. Jeg vil ikke blive så sur når det kun handler om 2 dage.

Anmeld

1. december 2013

Newsence

Syntes ærlig talt du skal blande dig uden om fars samvær. Du har ingen ret til at være sur. Så længe barnet får mad er det altså far der bestemmer hvad. Og fordi de har haft en usund weekend... rolig nu er det vigtigste ikke at de har haft det hyggeligt og at din datter har en hyggelig weekend hos sin far ?

Far bestemmer i fars samvær sådan er reglerne og vi mødre har en tendens til at tro at vi bestemmer alt vedrørende vores børn, men det gør vi ikke.

Så slå koldt vand i blodet og brug hellere energi på at fokusere på den hyggelige oplevelse din datter har haft

Anmeld

1. december 2013

Victoriasmor88

Altså nu har jeg en bonusdatter (og jeg kunne aldrig finde på at spise morgenmad på Mc.d) MEN når det så er sagt, så skal absolut ingen, heller ikke biomor bestemme hvad og hvor vi spiser - Vi har også en fællesdatter og når begge piger er her bliver der ikke i den forstand gjort forskel - hvis vi havde lyst til morgenmad på Mc.D så gjorde vi det. BUM ! 

Når det så er sagt kan jeg godt forstå at du er træt af det - men jeg ville ærlig talt holde på et godt samarbejde og lade eksen være i fred 

Anmeld

1. december 2013

Laulund87

Enig med de fleste. Mon ikke hun har fået "ordentlig" mad til de andre måltider? Jeg ville heller ikke spise Mac D til morgenmad, men om det er til middag eller morgen, er det egentlig ikke lige meget? Når nu det sker så sjældent

Nogle gange får min datter hvidt brød med Nutella til morgenmad, det er heller ikke særlig sundt

Anmeld

1. december 2013

et-ønske

Anonym skriver:

jeg tror jeg tæller til 10 og lader det passere, hun har haft det sjovt og det er det vigtigste

Synes det lyder meget fornuftigt!! Hvis det kun er i sådanne tilfælde det sker, så herre Gud

Anmeld

1. december 2013

chael

Anonym skriver:

Min datter er lige kommet hjem fra weekend hos hendes far, hans kæreste og hendes to småbrødre, de har været i København hele denne weekend, da de skulle i tivoli og se "far til fire i byen", de har så overnattet i en superhytte, med eget bad og køkken, og alligevel har de været på McDonalds og spise "morgenmad" hver morgen mellem 8 og 10, morgenmad har for min datters vedkommende bestået af happymeals, jeg er SÅ vred, der er køkken i hytten og alligevel skal hun spises af med junk? McD er ok indimellem, jeg er ikke hysterisk og junkforskrækket, men det her går over min forstand, jeg ved ikke om jeg bare er hysterisk, det var selvfølgelig "kun" lørdag og i dag, men for mig er nuggets bare ikke morgenmad...

hvad siger i? er jeg bundhysterisk eller skal jeg tage snakken med ham når jeg er faldet lidt ned??

Du er ikke bund-hysterisk, men jeg ville ikke følge mere op på den... Og bare lade den glide... De har sikkert bare hygget sig og fred være med det...

Men jeg ville have det som dig, uden tvivl...

Anmeld

1. december 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Min datter er lige kommet hjem fra weekend hos hendes far, hans kæreste og hendes to småbrødre, de har været i København hele denne weekend, da de skulle i tivoli og se "far til fire i byen", de har så overnattet i en superhytte, med eget bad og køkken, og alligevel har de været på McDonalds og spise "morgenmad" hver morgen mellem 8 og 10, morgenmad har for min datters vedkommende bestået af happymeals, jeg er SÅ vred, der er køkken i hytten og alligevel skal hun spises af med junk? McD er ok indimellem, jeg er ikke hysterisk og junkforskrækket, men det her går over min forstand, jeg ved ikke om jeg bare er hysterisk, det var selvfølgelig "kun" lørdag og i dag, men for mig er nuggets bare ikke morgenmad...

hvad siger i? er jeg bundhysterisk eller skal jeg tage snakken med ham når jeg er faldet lidt ned??

Jeg ville ikke have blandet mig, hvis mit barn ellers trives og har det godt under samværene. Jeg giver dig ret i, at happy meals ikke er morgenmad, men hvis der ellers ikke er nogle bekymringer, så ville jeg lade den ligge.

Jeg holder mig helt ude af hvad min søn laver, spiser osv hos faderen, fordi jeg stoler på og ved, at hans far varetager min søns behov. Min søn er altid mæt, ren og glad når han kommer hjem.

Vh. Louise

Anmeld

2. december 2013

C-Dog

Jeg var nok kun blevet sur hvis det var sådan at hun ikke kunne lide mc d og derfor var blevet sultet, eller hvis hun var overvægtig.. Et helt almindeligt 7 årigt barn dør ikke af to dages mc d morgenmad omend det er usundt. Manden herhjemme kunne vist godt finde på det samme og ungerne ville elske det, for sådan er fædre, spontane sjove, og barnlige. ;-)

Anmeld

2. december 2013

1990h

Anonym skriver:

er du sikker på det happymeals de har fået og ikke morgenmad? mcd køre jo med morgenmad som i rundstykker og sådan indtil kl. 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.