Uuuh er godt gal...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
20 svar
76 synes godt om
1. december 2013

Anonym trådstarter

Min datter er lige kommet hjem fra weekend hos hendes far, hans kæreste og hendes to småbrødre, de har været i København hele denne weekend, da de skulle i tivoli og se "far til fire i byen", de har så overnattet i en superhytte, med eget bad og køkken, og alligevel har de været på McDonalds og spise "morgenmad" hver morgen mellem 8 og 10, morgenmad har for min datters vedkommende bestået af happymeals, jeg er SÅ vred, der er køkken i hytten og alligevel skal hun spises af med junk? McD er ok indimellem, jeg er ikke hysterisk og junkforskrækket, men det her går over min forstand, jeg ved ikke om jeg bare er hysterisk, det var selvfølgelig "kun" lørdag og i dag, men for mig er nuggets bare ikke morgenmad...

hvad siger i? er jeg bundhysterisk eller skal jeg tage snakken med ham når jeg er faldet lidt ned??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

LilleSmølf

Jeg synes du skal snakke med ham når du er faldet lidt ned.

Men, med det sagt, jeg var blevet møghamrende sur hvis mit barn havde fået McD til morgenmad. Køkkenet gør ingen forskel i mine øjne - havde det ikke været et findes der alligevel bedre alternativer en McD, af alle ting.

McD, pizza, slik, etc. en gang imellem er fint. Til morgenmad? Knapt så meget.

Anmeld

1. december 2013

Bak

Anonym skriver:

Min datter er lige kommet hjem fra weekend hos hendes far, hans kæreste og hendes to småbrødre, de har været i København hele denne weekend, da de skulle i tivoli og se "far til fire i byen", de har så overnattet i en superhytte, med eget bad og køkken, og alligevel har de været på McDonalds og spise "morgenmad" hver morgen mellem 8 og 10, morgenmad har for min datters vedkommende bestået af happymeals, jeg er SÅ vred, der er køkken i hytten og alligevel skal hun spises af med junk? McD er ok indimellem, jeg er ikke hysterisk og junkforskrækket, men det her går over min forstand, jeg ved ikke om jeg bare er hysterisk, det var selvfølgelig "kun" lørdag og i dag, men for mig er nuggets bare ikke morgenmad...

hvad siger i? er jeg bundhysterisk eller skal jeg tage snakken med ham når jeg er faldet lidt ned??

Fald lidt ned. De må vel hygge sig på deres måde.
Men selvfølgelig er det da ikke noget, der skal ske hver gang, de er sammen. Ved ikke, hvor gammel jeres barn er, men tænker at nuggets til morgenmad to dage ikke skader hende. Bare hun ikke begynder at forlange det hver dag
Kan nu godt forstå, du ikke bryder dig om det, men tænk på, at du styrer vel kosten alle andre dage. Og når de ikke er på københavns-tur spiser de vel nogenlunde fornuftigt?

Anmeld

1. december 2013

SjeBets

Anonym skriver:

vil ikke kalde dig bundhysterisk, men personlig ville jeg ikke gøre noget ved det, da det er to dage det er sket, hvis det var en daglig begivenhed hvergang at mit barn var ved sin far, ville jeg pointere det. Men for to gange,...nej så ville jeg ikke gøre noget

Anmeld

1. december 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Synes faktisk godt du kan tillade dig at blive sur! Jeg kunne forstå hvis det var frokosten der var spist på McDonald's, men come on? Morgenmad?  Der er jo absolut ingen næring i den mad der bliver serveret der! For mig er morgenmaden dagens vigtigste måltid. 

Jeg var i hvert fald blevet gal. Jeg ved godt at det har været en hyggetur, men man kan da også hygge med morgenmad sammen i hytten 

Anmeld

1. december 2013

Hullabullabulla

Ville også først tage snakken når røgen er lettet

Noget andet er, at mc d så vidt jeg ved ikke serverer andet end morgenmad FØR kl 10 (på vores lokale kan man i hvert fald ikke købe andet end deres morgenmad)

Anmeld

1. december 2013

Elgaard73

Snak med ham, når du har sovet på det

Personligt syntes jeg ikke at det er verden's undergang, i og med, at det jo ikke lyder til at det er noget der sker hver gang han har hende. Altså det lyder som et enkeltstående tilfælde.

Anmeld

1. december 2013

LinLin

Af de to valg: "bundhysterisk" hvis det kun er sket den ene gang, så lad det passere....

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Fald lidt ned. De må vel hygge sig på deres måde.
Men selvfølgelig er det da ikke noget, der skal ske hver gang, de er sammen. Ved ikke, hvor gammel jeres barn er, men tænker at nuggets til morgenmad to dage ikke skader hende. Bare hun ikke begynder at forlange det hver dag
Kan nu godt forstå, du ikke bryder dig om det, men tænk på, at du styrer vel kosten alle andre dage. Og når de ikke er på københavns-tur spiser de vel nogenlunde fornuftigt?

ja du har ret, de må til enhvertid hygge sig som de vil, men jeg ved bare at de ofte får pizza eller grillmad når hun er på weekend dernede, hun er 7 år og hun synes jo bare det er fedt.

og ja det er som regel mig der styrer kosten, så skal måske bare flade lidt ned, tælle til ti og sige, "skidt, det var kun 2 dage"...

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

jeg tror jeg tæller til 10 og lader det passere, hun har haft det sjovt og det er det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.