Har I talt dage, og virkede det for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg gider ikke bruge tests... Tror bare jeg vil tælle ca. 14 dage frem fra min menstruations første sagt Er det sådan du har regnet det ud eller har du brugt tests..?

Har brugt tests, fordi ÆL netop ikke er på 14 dagen, men på 18 dagen.. Det opdagede jeg kun på grund af testene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
En ÆL kan jo svinge meget fra person til person, selv om cyklus længden er den samme.

Tre kvinder kan sagtens have en cyklus på 28 dage, hvor af den ene har ÆL på dag 12, en på dag 14 og en på dag 19.

Det med de 14 dage kan man altså ikke regne med.

Anmeld

1. december 2013

ette1987

Ja jeg talte, fulgte app, og blev gravid i henholdsvis 3. og 2. cyklus. Magtede ikke det der test ræs

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

k&k&k&k skriver:

Hej du

Hos os er begge børn lavet i første hug ved at tælle dage!

Min mand har helt styr på min cyklus og kan derfor præcis sige hvilke dage vi kan hygge os og hvilke dage vi ikke kan

Med den første ramte vi plet med sex én gang den måned (han er god til at tælle) og med nr. 2 var det sex i 3 dage (bare for at være helt sikker)

Så man må sige at det har virket for os!

OK vildt nok!

Brugte du så slet ikke tests , og var din ægløsning præcis 14 dage efter første mens-dag, eller..?

Anmeld

1. december 2013

k&k&k&k

Anonym skriver:

OK vildt nok!

Brugte du så slet ikke tests , og var din ægløsning præcis 14 dage efter første mens-dag, eller..?

Nej, ingen ÆL-tests hos os, det er for os lidt for usexet

Min cyklus er på 35 dage og derfor har jeg ægløsning på 17. dagen og det havde min mand regnet sig frem til begge gange

Han så et gammelt sexundervisningsprogram fra 70-80'erne på nettet og de viser hvordan man regner det ud og det fungerede jo fantastisk må man sige

Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

k&k&k&k skriver:

Nej, ingen ÆL-tests hos os, det er for os lidt for usexet

Min cyklus er på 35 dage og derfor har jeg ægløsning på 17. dagen og det havde min mand regnet sig frem til begge gange

Han så et gammelt sexundervisningsprogram fra 70-80'erne på nettet og de viser hvordan man regner det ud og det fungerede jo fantastisk må man sige

Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive

okay... Hvordan regner jeg så ud hvornår jeg har ægløsning, hvis jeg ikke ved hvad dag min ægløsning ligger? Skal jeg bare tælle 14 dage tilbage fra første menstruationsdag eller hvad..? Min mens er ret  regelmæssig og cyklussen er ca. 28-29  dage..

Anmeld

1. december 2013

k&k&k&k

Anonym skriver:

okay... Hvordan regner jeg så ud hvornår jeg har ægløsning, hvis jeg ikke ved hvad dag min ægløsning ligger? Skal jeg bare tælle 14 dage tilbage fra første menstruationsdag eller hvad..? Min mens er ret  regelmæssig og cyklussen er ca. 28-29  dage..

Hvornår havde du sidste mens første dag?

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

k&k&k&k skriver:

Hvornår havde du sidste mens første dag?

Tror nok det var d. 14. oktober

Anmeld

2. december 2013

LilleMie

Anonym skriver:

Hejsa...

Mig og manden prøver at blive gravide for anden gang... Da jeg blev gravid med vores datter, skete det i anden cyklus, uden at tælle dage eller noget andet..

Jer, der har regnet ægløsnings-dage ud før, hvad siger jeres erfaring jer..? Virkede det? Eller hvad? Her må især dem, der er blevet gravide flere gange på denne måde, gerne svarer Men også gerne andre selvfølgelig...

Jeg har et planlægger-gen, så jeg prøver også at beregne hvor æl ca. vil være, da jeg ikke kan mærke den.

Ved første barn, var der gevinst i 5. cyklus, og nu er vi ved 8. cyklus ved barn nummer to (uden gevinst). Så man er ikke garanteret graviditet på denne måde 

Hvor længe har I været i gang denne omgang? 

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Jeg har et planlægger-gen, så jeg prøver også at beregne hvor æl ca. vil være, da jeg ikke kan mærke den.

Ved første barn, var der gevinst i 5. cyklus, og nu er vi ved 8. cyklus ved barn nummer to (uden gevinst). Så man er ikke garanteret graviditet på denne måde 

Hvor længe har I været i gang denne omgang? 

Okay .. Tror jeg har nemt ved at blive gravid, ,så skulle ikke mene det gør den store forskel for os i denne omgang heller.... Vi har ikke engang prøvet endnu, men fik fjernet spiralen for en halv uge siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.