Har I talt dage, og virkede det for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
32 svar
0 synes godt om
30. november 2013

Anonym trådstarter

Hejsa...

Mig og manden prøver at blive gravide for anden gang... Da jeg blev gravid med vores datter, skete det i anden cyklus, uden at tælle dage eller noget andet..

Jer, der har regnet ægløsnings-dage ud før, hvad siger jeres erfaring jer..? Virkede det? Eller hvad? Her må især dem, der er blevet gravide flere gange på denne måde, gerne svarer Men også gerne andre selvfølgelig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Ja det virkede. Altså, man kan kun blive gravid når der er ægløsning, så det giver jo sig selv at det er en fordel at sexe i den periode

Anmeld

30. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Er det ikke bare at tage ÆL tests og finde ud af hvornår du har ÆL, så I rammer rigtigt?
Min ligger på dag 18 i en cyklus på 28 dage.

Anmeld

30. november 2013

M (:

Anonym skriver:

Hejsa...

Mig og manden prøver at blive gravide for anden gang... Da jeg blev gravid med vores datter, skete det i anden cyklus, uden at tælle dage eller noget andet..

Jer, der har regnet ægløsnings-dage ud før, hvad siger jeres erfaring jer..? Virkede det? Eller hvad? Her må især dem, der er blevet gravide flere gange på denne måde, gerne svarer Men også gerne andre selvfølgelig...

Vi talte os frem til, hvornår jeg ca burde have ÆL. Jeg blev gravid i første cyklus. 

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Er det ikke bare at tage ÆL tests og finde ud af hvornår du har ÆL, så I rammer rigtigt?
Min ligger på dag 18 i en cyklus på 28 dage.

Jeg gider ikke bruge tests... Tror bare jeg vil tælle ca. 14 dage frem fra min menstruations første sagt Er det sådan du har regnet det ud eller har du brugt tests..?

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Vi talte os frem til, hvornår jeg ca burde have ÆL. Jeg blev gravid i første cyklus. 

okay, wow.. Fantastisk... Sexede I så nogle dage i træk omkring ægløsningen eller bare en dag..?

Anmeld

30. november 2013

M (:

Anonym skriver:

okay, wow.. Fantastisk... Sexede I så nogle dage i træk omkring ægløsningen eller bare en dag..?

Vi sexede ca en gang dagligt i dagene omkring. Tror jeg havde ÆL omkring D 12/7, så vi sexede lidt ekstra fra omkring D 8-15/7 (: 

Jeg testede positiv D 23/7, og har en cyklus på 28-33 dage. (: 

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Vi sexede ca en gang dagligt i dagene omkring. Tror jeg havde ÆL omkring D 12/7, så vi sexede lidt ekstra fra omkring D 8-15/7 (: 

Jeg testede positiv D 23/7, og har en cyklus på 28-33 dage. (: 

Okay... Tror jeg vil prøve at tælle dagene fra min næste mens. Så må vi se... Hvordan skal man gøre? Skal jeg tælle 14 dage fra min mens. første dag? Tror jeg har en cyklus lign. din.. 28-29 dage..

Anmeld

30. november 2013

k&k&k&k

Anonym skriver:

Hejsa...

Hej du

Hos os er begge børn lavet i første hug ved at tælle dage!

Min mand har helt styr på min cyklus og kan derfor præcis sige hvilke dage vi kan hygge os og hvilke dage vi ikke kan

Med den første ramte vi plet med sex én gang den måned (han er god til at tælle) og med nr. 2 var det sex i 3 dage (bare for at være helt sikker)

Så man må sige at det har virket for os!

Anmeld

30. november 2013

M (:

Anonym skriver:

Okay... Tror jeg vil prøve at tælle dagene fra min næste mens. Så må vi se... Hvordan skal man gøre? Skal jeg tælle 14 dage fra min mens. første dag? Tror jeg har en cyklus lign. din.. 28-29 dage..

Man siger at ÆL ligger 14 dage før forventet mens. Hvis ens cyklus er på 28/29 dage, vil ÆL ligge ca på 14/15. dagen (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.