Svamp i mund :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Da min dreng havde svamp på tungen fik han noget flydende der duftede sødt og smagte sødt. Jeg kan simpelthen ikke huske hvad det hed, men det var lidt dyrt(knap 200kr)
Kan du ikke ringe til lægen/vagtlægen og høre om det er muligt du får en ny recept?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Isabella_mor

bøllen skriver:

Åh nej det lyder ski ikke godt. Han er lige blevet 4 .

det er godt nok svært når han i forvejen har det anstrengt med ting der skal i munden. 

Selv det at børste tænder kræver en del.

Jeg kan godt forstå det. Det er sikkert også smadder stygt for ham. Men det er jo nødt til at blive behandlet. Har du prøvet at lade ham prøve selv??? 

Anmeld

30. november 2013

bøllen

lenemor77 skriver:

Ring til vagtlægen og få noget andet. Det er det mest ækle stads. Har du smagt på det? Vi fik det til vores pige - efter 1 dag måtte vi give op. Vi fik noget andet - kan simpelthen ikke huske navnet - men det smagte af hindbær, blev blandet på apoteket og kostede ca 200 kr for en 5 dages kur. Desværre skulle der 2 kure til før hun var fri for svamp - hun var ramt fra top til tå og munden var dækket af et tykt lag melklister. God bedring med lillemanden

Tak for svar - nej har ikke smagt på det . Er lige så krap halset som ham så forstår så udemærket han ikkr kan få det ned 

jeg ringede til vagtlægen og fik det andet en anbefalede . Han nævnte kun de 2 mulighedet

har lige hentet det på apoteket håber han kan få det ind i munden 

Anmeld

30. november 2013

bøllen

Isabella_mor skriver:

Jeg kan godt forstå det. Det er sikkert også smadder stygt for ham. Men det er jo nødt til at blive behandlet. Har du prøvet at lade ham prøve selv??? 

Bare jeg finder tuben eller skeen - løber han skrigende væk

ringede til vagtlægen, fik noget mikstur ( en her anbefalede ) så håber det virker

samt noget spray der kunne afhjælpe smerter

håber det virker - p.s lægen mente hvis det ikke virkede måtte jeg vente på det gik væk af sig selv . Tvivler jeg dog på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.