Jeg kan snart ikke mere... I går var det præcis et år siden min elskede morfar døde (som også var min sidste bedsteforælder, resten døde inden jeg var 6) i sommers døde min barndomsveninde i en alder af 24 af uhelbredelig kræft.
I går fik jeg så af vide at min far igen er syg af kræft (blev erklæret resk for ca 4år siden efter kræft i en nyre) denne gang er det leveren, han er kun 53, det er ikke til at klare. Lægen har sagt at det er alvorligt, han kan ikke få det opereret væk, han kan ikk få kemo, dvs han kan få noget medicin som kan holde det nede...
Jeg kan IKKE miste min far også, det kan jeg ikke holde til.. Mit lille barn forguder sin morfar, vi kan ikke miste ham...
Min verden ramler, ved ikke hvordan jeg skal klare det her forløb, jeg har tusind spørgsmål, og mine forældre ved ikke ret meget. De snakker allerede om at sælge hus så min mor ikk ender med et stort hus alene...
Også faldt jeg over dette på sundhed.dk
Desværre er det således, at halvdelen af dem med leverkræft ikke overlever et år fra tidspunktet, når man opdager sygdommen. Kirurgi og behandling med medicin kan forlænge overlevelsen noget. I nogle få tilfælde kan kirurgi helbrede lidelsen. Der findes behandling, både med medicin og kirurgisk, som kan lindre generne og gøre forløbet lettere.
Hvorfor skal alt dette ramme mig.... Ved ikke hvad jeg vil med dette, havde bare brug for luft...
Anmeld