morgengave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Findusinde skriver:

Hm, nu ved jeg ikke om din kæreste er sådan en der går med halskæde.. Men det er min mand.. Jeg fik lavet til ham i julegave, en halskæde, hvor jeg fik indgraveret på latinsk.. Jeg elsker dig for evigt og altid.. Det blev gravetert ind i en lille sølvplade...

Det kommer han tl for han vil have ringen i en kæde så den ikke kommer i vejen på arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Findusinde

Anonym skriver:

Det kommer han tl for han vil have ringen i en kæde så den ikke kommer i vejen på arbejde

Så var det måske en mulighed..

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Findusinde skriver:

Så var det måske en mulighed..

Ja det kunne godt tænkes

Anmeld

27. juli 2009

Betina88

Ja for filan .. Gi' ham en kæde , så bli'r han i hvert fald gla' ..

Det er osse svært at finde gaver til mænd ..

Tillykke med jeres kommende bryllup ..

Anmeld

27. juli 2009

Findusinde

På Thomas´s står der  Ego te Amo semper et sempe...

Betyder Elsker dig for evigt og altid..

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Manchetknapper og slipsenål kan man få det så det macher?

Anmeld

27. juli 2009

Moar'en

Anonym skriver:

Manchetknapper og slipsenål kan man få det så det macher?

Det skulle jeg mene. Mener helt bestemt at min mands var det samme til vores bryllup, men det var så også købt i tyrkiet. Men det tror jeg godt man kan

Anmeld

27. juli 2009

ann-kristina

Hej
Hvad med et gavekort til et faldskærmsudspring, en helikoptortur, et lækkert weekendophold sammen med dig. Eller som andre har foreslået et billede af dig og den lille. Jeg fik taget et rigtig godt et da vi skulle giftes. Både Freja og jeg har bar overkrop og jeg står med hende på armen. Vi står drejet lidt, så man faktisk ikke rigtig kan se "noget". Det er i sort hvidt og superflot (selvom jeg bestemt også vejer en del kg for meget). Det har siden bryllupet stået lige ved siden af mandens computer

Anmeld

27. juli 2009

oo

jeg gav selv min mand et kompas i bryllupsgave/morgengave. Så kan han altid finde hjem

Anmeld

27. juli 2009

Tut

Jeg fik selv en meget enkelt men dejlig morgengave.

Min mand havde købt et dørskilt til vores hoveddør med vores nye fælles efternavn.

Det var faktisk en super romantisk ting at hænge op sammen, og så var det lige som om at nu var det rigtig officielt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.