morgengave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.742 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Anonym trådstarter

Vi skal giftes nu her og er stadig på bar bund med hensyn til en morgengave til min kommende mand, men han har jo alt... han har så snakket helt vilde meget om spil til wii´en hvor man skulle løbe og sådan noget, men det har han jo så selv købt hr i weekenden...

Nogen som har en gode ide?

Lidt om ham
han er håndværker, løber, kan gode lide musik,

overvejer at give ham et gavekort til en fotograf hvor han kan blive fotograferet med vores dejlige dreng, men kan ikke finde ud af om det er for tøsset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

anna-jonas

Du kunne jo også få taget et smukt billede af dig og sønnen, som han kan nyde at kigge på.

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Anonym skriver:

Vi skal giftes nu her og er stadig på bar bund med hensyn til en morgengave til min kommende mand, men han har jo alt... han har så snakket helt vilde meget om spil til wii´en hvor man skulle løbe og sådan noget, men det har han jo så selv købt hr i weekenden...

Nogen som har en gode ide?

Lidt om ham
han er håndværker, løber, kan gode lide musik,

overvejer at give ham et gavekort til en fotograf hvor han kan blive fotograferet med vores dejlige dreng, men kan ikke finde ud af om det er for tøsset

Hvad med koncertbilletter til et eller andet...

Anmeld

27. juli 2009

Camilla_a

Hvad med at få en fotograf til at et lækkert billede af dig selv, Det havde jeg nemlig tænkt at give min kæreste da han blev 30, men havde lige født og ville ik lige stå uden så meget tøj på med en mave der ikke lige helt var faldet på plads. Så må jeg bare håbe han en dag går på knæ så jeg kan give ham et i morgengave

ps tillykke med det kommene bryllup

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Hvad med at få en fotograf til at et lækkert billede af dig selv, Det havde jeg nemlig tænkt at give min kæreste da han blev 30, men havde lige født og ville ik lige stå uden så meget tøj på med en mave der ikke lige helt var faldet på plads. Så må jeg bare håbe han en dag går på knæ så jeg kan give ham et i morgengave

ps tillykke med det kommene bryllup

Tak

uuh ville jeg rigtig gerne, men men jeg har så lige født og tja maven ligner en hængebro så det tror jeg ikke lige ville blive et super flot billede

Anmeld

27. juli 2009

Findusinde

Hvad med en Ipod?? Der kan man få en taske eller et bælte til armen, så kan han bruge den når han er ude og løbe?

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

Findusinde skriver:

Hvad med en Ipod?? Der kan man få en taske eller et bælte til armen, så kan han bruge den når han er ude og løbe?

alt det har han, tja det er manden som har alt så jeg er så meget på vildmark

Anmeld

27. juli 2009

kiroo

Anonym skriver:

alt det har han, tja det er manden som har alt så jeg er så meget på vildmark

nike laver nogen løbe sko med chip i til løber, så de måler i gennem ipoden, så dem på dr. en gang..

Anmeld

27. juli 2009

Anonym trådstarter

kiroo skriver:

nike laver nogen løbe sko med chip i til løber, så de måler i gennem ipoden, så dem på dr. en gang..

hehe ja den kan han ikke passe men har sådan en lomme som man så sætter på skoen... han løber rigtig meget

og så køber han altid bare det han vil have, så kan vi andre finde ud af hvad vi skal give ham

Anmeld

27. juli 2009

Findusinde

Hm, nu ved jeg ikke om din kæreste er sådan en der går med halskæde.. Men det er min mand.. Jeg fik lavet til ham i julegave, en halskæde, hvor jeg fik indgraveret på latinsk.. Jeg elsker dig for evigt og altid.. Det blev gravetert ind i en lille sølvplade...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.