Mit barn har "kolik"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

Masig

Aluka skriver:

okay, han har nu ikke problemer med fremmede eller forsamlinger, så det er han nok ikke så

Der er jo flere former for sensitivitet... Nogle er meget udadvendte og kan godt med andre mennesker, men så har de andre kendetegn på sensitivitet... Prøv at google det, der findes mange sider omkring det, også om de forskellige former for sensitivitet.... Det er ikke sikkert han er sensitiv, men prøv at læs lidt om det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Aluka

Masig skriver:

Hvilke mén? Her kan jeg mærke jeg bliver stresset og får næsten ondt i maven bare han siger en lille lyd... Det sidder stadig i mig her et år efter, frygten for at han bare bliver ved uden at kunne trøstes... Jeg følte mig så magtesløs 

Ja man føler sig nemlig magtesløs!!!

Og det er så frustrerende at man ikke ved hvor længe det kommer til at vare  Vi bliver ved med at sige til hinanden, det går sikkert snart over. Men lige pt synes jeg virkelig at der ser sort ud 

Anmeld

1. december 2013

Aluka

MilleRasmussen skriver:

Ammer du? for hvis ikke, MAM sutteflasker skulle forbygge kolik da de ikke har luft i maven på samme måde.

Jeg havde kolik de første 15 måneder af mit liv, og sov ikke en nat igennem før, puh stakkels min mor og far

Ja jeg ammer. Men han får også flaske, da han ikke vil spise af mit bryst når han er rigtig sur. Der kan vi nemmere give ham en flaske. Bruger Avent flasker, men der står også på at der er et anti-kolik system. Men ved ikke om det virker.

Han behøver ikke sove igennem, bare han tog tre timer i streg natten igennem ville det være fantastisk!!

Anmeld

1. december 2013

Aluka

Masig skriver:

Lige præcis sådan jeg også har det, nemlig det der med om man nu også slår til og kan opfylde sin opgave som mor... Jeg er også bange for jeg ikke kan trøste, putte eller give ham den tryghed han har brug for.. Det er ganske forfærdeligt, men ja man må jo arbejde med det og bare blive ved med at bekræfte sig selv i at man er god nok... 

Det er pisse hårdt ikke at føle man er god nok

Den følelse har jeg også konstant når han græder og jeg ikke kan trøste ham eller han ikke vil spise af mit bryst. Som om han ikke kan finde ro ved mig. Men ved jo godt det ikke er rigtigt.

Anmeld

1. december 2013

Masig

Aluka skriver:

Ja man føler sig nemlig magtesløs!!!

Og det er så frustrerende at man ikke ved hvor længe det kommer til at vare  Vi bliver ved med at sige til hinanden, det går sikkert snart over. Men lige pt synes jeg virkelig at der ser sort ud 

Kan jeg godt huske... Men det GÅR over!!! men det er så hårdt at man ikke ved hvornår...

Anmeld

1. december 2013

Masig

Aluka skriver:

Det er pisse hårdt ikke at føle man er god nok

Den følelse har jeg også konstant når han græder og jeg ikke kan trøste ham eller han ikke vil spise af mit bryst. Som om han ikke kan finde ro ved mig. Men ved jo godt det ikke er rigtigt.

Vi har stadig den slags perioder, hvor han ikke kan trøstes/finde ro ved os... Det er bestemt ikke sjovt... Bliver rart når de er store nok til at sige hvad de vil og hvad der er galt...

Anmeld

2. december 2013

Aluka

Masig skriver:

Vi har stadig den slags perioder, hvor han ikke kan trøstes/finde ro ved os... Det er bestemt ikke sjovt... Bliver rart når de er store nok til at sige hvad de vil og hvad der er galt...

Hmmm... Kunne se her til morgen da han grinte, at det ligner han er ved at få en tand. Han er godt nok kun knap 11 uger, men hvad søren skulle det ellers være???

Så kan jeg godt forstå han har været ked af det og har haft svært ved at sove!!!

Anmeld

2. december 2013

Masig

Aluka skriver:

Hmmm... Kunne se her til morgen da han grinte, at det ligner han er ved at få en tand. Han er godt nok kun knap 11 uger, men hvad søren skulle det ellers være???

Så kan jeg godt forstå han har været ked af det og har haft svært ved at sove!!!

Ja sådan noget kan jo sagtens drille.... Vi har aldrig mærket til tænderne selvom han altid får to ad gangen, men nogle børn har jo ret ondt og er irriteret af det, så kan sagtens være det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.