Så kan vi kalde os for husejere :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

Ayasmor

Stivdie skriver:

Dælme et lækkert hus! Det kan jeg godt forstå du glæder dig til at flytte ind i!
Sådan et ønsker jeg mig også om et halvt års tid, når kæresten og jeg kan begynde at kigge efter hus

Vi er virkelig også ualmindeligt glade for det. Vi var ved at snakke om at bygge selv ude i det område. Havde faktisk også haft et par byggemøder med et typehusfirma.. Men pludselig kom dette her hus til salg.. Og med den grund, så var vi helt solgt og slet ikke i tvivl om, hvad vi gerne ville.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Thereseh

Ayasmor skriver:

Det er lige hvad vi kan. Vi har i dag underskrevet papirerne på vores kommende hus og nøj, hvor er jeg glad og spændt på overtagelsen. Vi overtager huset pr. 1/4 og jeg glææææder mig som et lille barn. Grundet er simpelthen så lækker og vi har udsigt (når ellers vi får fældet nogle træer) udover nogle åbne marker. I skal da selvfølgelig også se lidt billeder Beklager, at billederne ikke helt kommer i rækkefølge, håber i kan finde lidt hovede og hale i det alligevel.

Hilsen Sara

Hvor ser der skønt ud ! Stort tillykke 

Anmeld

30. november 2013

M (:

Ayasmor skriver:

Det er lige hvad vi kan. Vi har i dag underskrevet papirerne på vores kommende hus og nøj, hvor er jeg glad og spændt på overtagelsen. Vi overtager huset pr. 1/4 og jeg glææææder mig som et lille barn. Grundet er simpelthen så lækker og vi har udsigt (når ellers vi får fældet nogle træer) udover nogle åbne marker. I skal da selvfølgelig også se lidt billeder Beklager, at billederne ikke helt kommer i rækkefølge, håber i kan finde lidt hovede og hale i det alligevel.

Hilsen Sara

Hvilket værelse var det vi skulle have? :p

Anmeld

30. november 2013

Ayasmor

M (: skriver:

Hvilket værelse var det vi skulle have? :p

Haha Vi har det store værelse ved forgangen. Aya får det store værelse i den anden ende af huset, og så regner vi med, at det mindste værelse bliver kontor Så det må så betyde værelset nede ved siden af Aya, med eget toilet og bad til lige ved siden af

Anmeld

30. november 2013

M (:

Ayasmor skriver:

Haha Vi har det store værelse ved forgangen. Aya får det store værelse i den anden ende af huset, og så regner vi med, at det mindste værelse bliver kontor Så det må så betyde værelset nede ved siden af Aya, med eget toilet og bad til lige ved siden af

Ork det lyder helt perfekt 

Anmeld

30. november 2013

Happiness

Ayasmor skriver:

Hihi, ja det kan der være noget om Men var der så tilgengæld ikke nyrenoveret køkken i jeres?? Har nemlig set din tråd Ja, det er den fedeste følelse : Uhh, det er jo lige om lidt Tillykke med jeres hus også

Jo det er helt nyt køkken, og det var indretningen og beligenheden vi er forelsket i, så kan badeværelserne altid blive lavet senere hen. 

Men igen stort tillykke, det bliver skønt for jer!

Anmeld

30. november 2013

DesiraeR

Tillykke!

Anmeld

30. november 2013

Ayasmor

Happiness skriver:

Jo det er helt nyt køkken, og det var indretningen og beligenheden vi er forelsket i, så kan badeværelserne altid blive lavet senere hen. 

Men igen stort tillykke, det bliver skønt for jer!

Det er virkelig også et lækkert køkken Jeg er helt tosset med, at der er skuffer i det hele. Mit næste køkken SKAL have skuffer i det hele. Man bruger jo alligevel kun de yderste ca. 30 cm. af skabene, for man kan aldrig nå det, der står inde bagved

Det er helt sikkert også det vigtigste. Som du siger, det kan man altid gøre noget ved på et senere tidspunkt. Så længe tingene er funktionelle, så skidt. Vi (læs: jeg) vil også gerne have nogle andre badeværelsesmøbler på sigt, men det bliver sådan noget vi tager engang når vi har sparet sammen til det. Det haster helt sikkert ikke

Mange tak, og i lige måde

Anmeld

30. november 2013

Ayasmor

M (: skriver:

Ork det lyder helt perfekt 

Jeps... det bliver intet problem Og Hjaltes barnevogn kan stå indenfor i skuret :p

Anmeld

30. november 2013

M (:

Ayasmor skriver:

Jeps... det bliver intet problem Og Hjaltes barnevogn kan stå indenfor i skuret :p

Ej, men det er jo helt perfekt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.