Så kan vi kalde os for husejere :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Stort tillykke. Wow er ganske enkelt misundelig på hele udendørsarealet. Det er så flot, det er så mange "hyggespots" og bare fantastisk altså.
Det indvendige er også rigtig fin.
Ren nysgerrighed da vi snart skal begynde at shoppe hus. Hvad koster sådan et flot hus med så stor grund? (Helt okay hvis du ikke vil sige det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Happiness

Ayasmor skriver:

Tak... Der kunne godt lige trænge til lidt justeringer hist og her Huset er fra 1997

Vi har lige købt et hus fra 1968, med originale badeværelser Så det ser meget nyt ud for mig

Men fedt er det. Det er super at kunne kalde sig selv husejere! Vi overtager 1/2, og kan slet ikke vente

Anmeld

29. november 2013

B&J

sikke et lækkert hus og stort tillykke med hus købet

Anmeld

29. november 2013

Ayasmor

Happiness skriver:

Vi har lige købt et hus fra 1968, med originale badeværelser Så det ser meget nyt ud for mig

Men fedt er det. Det er super at kunne kalde sig selv husejere! Vi overtager 1/2, og kan slet ikke vente

Hihi, ja det kan der være noget om Men var der så tilgengæld ikke nyrenoveret køkken i jeres?? Har nemlig set din tråd Ja, det er den fedeste følelse : Uhh, det er jo lige om lidt Tillykke med jeres hus også

Anmeld

29. november 2013

Stivdie

Ayasmor skriver:

Det er lige hvad vi kan. Vi har i dag underskrevet papirerne på vores kommende hus og nøj, hvor er jeg glad og spændt på overtagelsen. Vi overtager huset pr. 1/4 og jeg glææææder mig som et lille barn. Grundet er simpelthen så lækker og vi har udsigt (når ellers vi får fældet nogle træer) udover nogle åbne marker. I skal da selvfølgelig også se lidt billeder Beklager, at billederne ikke helt kommer i rækkefølge, håber i kan finde lidt hovede og hale i det alligevel.

Hilsen Sara

Dælme et lækkert hus! Det kan jeg godt forstå du glæder dig til at flytte ind i!
Sådan et ønsker jeg mig også om et halvt års tid, når kæresten og jeg kan begynde at kigge efter hus

Anmeld

29. november 2013

Kløver

Stort tillykke, hvor ser det lækkert ud

Anmeld

29. november 2013

lucas<3

Hvor lækkert.!  Kan godt forstå i glæder jer til og flytte

og fed havedam! Snyd

Anmeld

30. november 2013

Ayasmor

mor:) skriver:

Stort tillykke. Wow er ganske enkelt misundelig på hele udendørsarealet. Det er så flot, det er så mange "hyggespots" og bare fantastisk altså.
Det indvendige er også rigtig fin.
Ren nysgerrighed da vi snart skal begynde at shoppe hus. Hvad koster sådan et flot hus med så stor grund? (Helt okay hvis du ikke vil sige det)

Tak Det er helt sikkert også grunden vi er helt solgt på. Der er nogle træer, der skal fældes, da de lukker af for den fantastiske udsigt, der er fra stuen og udover markerne Huset har lige præcis den inddeling som vi eftersøgte, men vi har selvfølgelig nogle ønsker til ting vi gerne vil have lavet med tiden. Det er ikke noget, der skal laves nu og her, for huset er fuldt ud funktionelt i sig selv, men vi vil gerne sætte vores eget præg på vores hus Jeg skriver lige en PB til dig

Anmeld

30. november 2013

Ayasmor

lucas<3 skriver:

Hvor lækkert.!  Kan godt forstå i glæder jer til og flytte

og fed havedam! Snyd

Tak skal du have. Ja, den er helt sikkert hyggelig. Men med et barn i huset, så er jeg absolut ikke tryg ved, at vi har guldfisk svømmende rundt ude i haven. Det er også et relativt dybt bassin. Så det bliver noget af det første, der skal fjernes. Jeg vil simpelthen ikke have et roligt øjeblik med min datter ude i haven

Anmeld

30. november 2013

Ayasmor

Maja84 skriver:

Stort tillykke, hvor ser det lækkert ud

Mange tak skal du have (og stort tillykke med spiren )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.