Vægt ved 3 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Bell'star

Victoria2013 skriver:

Min datter vejede 6200 g. og var 60,5 cm lang da hun var 3 mdr - hun vejede 2967 ved fødslen og var 48,5 cm lang dengang... hun havde fart på de første måneder af hendes liv, der var meget der skulle indhentes

Ja, det må man sige men et godt tegn da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Bell'star

emmagirl skriver:

Leander vejede 3605 g ved fødslen og vejede 7300 g som 3 mdr  

En ordenlig basse - (på den gode måde selvfølgelig)

Anmeld

28. november 2013

Trekløver(:

Bell'star skriver:

Er lige lidt nysgerrig, hvor meget vejer/vejede jeres børn omkring 3 måneder gamle?

Har været til kontrolvejning med min Supermand i dag nemlig, og han vejer nu 6150g og er 62,5cm lang (3644g og 53cm ved fødsel)

Han har taget 700g på, på lidt under en måned, og det samme fra han var 1 til han var 2 måneder gammel og det synes min sunhedsplejerske er for lidt.. Hvilket jeg ikke selv synes virker som for lidt!?

Omkring 6000 gram, og min sp har aldrig kommenteret hendes vægt. Hun var 3660 ved fødslen .

Anmeld

28. november 2013

mommy1991

Bell'star skriver:

En ordenlig basse - (på den gode måde selvfølgelig)

Hehe, JA - nu er han 4 mdr og vejer 8,2 kg! 

Anmeld

28. november 2013

Bell'star

M_V skriver:

Omkring 6000 gram, og min sp har aldrig kommenteret hendes vægt. Hun var 3660 ved fødslen .

Det er jeg glad for at høre, det er vist bare min sp der er lidt emsig

Anmeld

28. november 2013

MariaKyedDK

Bell'star skriver:

Hold da op ja, det er da godt nok tæt på hinanden

Og ved du hvad - min søn har også fået sin 3måneders vaccine i dag.. Det er da lidt pudsigt! )
Men stakkels små pus, Matteo her er i hvert fald ikke helt på toppen nu..

Ja meget pudsigt  

åh min lille pige har det heller ikke godt hun græder og græder, og hun har meget ondt i begge hendes små lår efter vaccinerne , det er simpelthen så synd for de små kære pus , men det er jo kun en god ting at de bliver det  

Anmeld

28. november 2013

Bell'star

MariaKyedDK skriver:

Ja meget pudsigt  

åh min lille pige har det heller ikke godt hun græder og græder, og hun har meget ondt i begge hendes små lår efter vaccinerne , det er simpelthen så synd for de små kære pus , men det er jo kun en god ting at de bliver det  

Ja, stakkels små størrelser der skal have det så skidt.. - man ved jo selv hvor øv det er at have feber og ondt.. Og når de så ikke aner hvad der foregår, og man ikke kan forklare det for dem.. - det er næsten ikke til at klare

Men ja, det er jo i sidste ende langt bedre at have det skidt nu end at risikere nogle grimme sygdomme uden de vacciner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.