børn og "seksualitet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
14 svar
4 synes godt om
27. november 2013

Anonym trådstarter

Hej derude.

Jeg har lige et spørgsmål.. jeg har en dreng på 6 år, og jeg har gået og undret mig over, hvornår er det 'normalt' at børn undersøger sig selv?

Jeg har endnu ikke oplevet at han gør det, ej heller at han virker 'interesseret' i det..

Han er den første, og helt ærlig jeg aner ikke en dyt om det..

Er det overhovedet så normalt at de undersøger sig selv, før de kommer i puberteten?

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig med at blive klogere?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

M &.I

Mit barn undersøger hele tiden når jeg skifter ham . Han kunne jo undersøge da han var lille .. Mit barn er 17 mdr og undersøger hele tiden. Og det helt normal da dit barn er 6 år bør han kunne som lille.  Har du aldrig lagt mærkt til når du skiftede ham da han var lille ca omkring 12 mdr?????

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

I.M skriver:

Mit barn undersøger hele tiden når jeg skifter ham . Han kunne jo undersøge da han var lille .. Mit barn er 17 mdr og undersøger hele tiden. Og det helt normal da dit barn er 6 år bør han kunne som lille.  Har du aldrig lagt mørkt til når du skiftede ham da han var lille ca omkring 12 mdr?????

Nå jo, selvfølgelig..

Men altså jeg mener mere når de er store, også mere mht at trække forhuden tilbage og sådan.. har hørt, at det er sådan noget de selv finder ud af..

Men hvornår er det nu lige?

(Er så 'bange' for at det kommer til at lyde forkert på en eller anden nåde..)

Anmeld

27. november 2013

MortilElias2010

I.M skriver:

Mit barn undersøger hele tiden når jeg skifter ham . Han kunne jo undersøge da han var lille .. Mit barn er 17 mdr og undersøger hele tiden. Og det helt normal da dit barn er 6 år bør han kunne som lille.  Har du aldrig lagt mærkt til når du skiftede ham da han var lille ca omkring 12 mdr?????

Jeg tror ts mener den mere udviklede seksualitet, det vil jeg ikke mene et lille barn har i samme grad. En anden nysgerrighed.. 

Anmeld

27. november 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Hej derude.

Jeg har lige et spørgsmål.. jeg har en dreng på 6 år, og jeg har gået og undret mig over, hvornår er det 'normalt' at børn undersøger sig selv?

Jeg har endnu ikke oplevet at han gør det, ej heller at han virker 'interesseret' i det..

Er det overhovedet så normalt at de undersøger sig selv, før de kommer i puberteten?

Jeg tror det er meget individuelt, har ikke selv drenge, men spurgte min kæreste og han sagde at da han var ca 11-12 stykker begyndet han at "forstå" hvad den kunne og skulle bruges til.. (Uden det lyder forkert) ... - Tror ikke man kan sige en præcis alder, men ja hvad ved jeg.  

Anmeld

27. november 2013

M &.I

Anonym skriver:

Nå jo, selvfølgelig..

Men altså jeg mener mere når de er store, også mere mht at trække forhuden tilbage og sådan.. har hørt, at det er sådan noget de selv finder ud af..

Men hvornår er det nu lige?

(Er så 'bange' for at det kommer til at lyde forkert på en eller anden nåde..)

Hmm så ved jeg ikke måske viser han det ikke ... Han er jo stor og måske skujle han. Ved ikke ... 

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg tror ts mener den mere udviklede seksualitet, det vil jeg ikke mene et lille barn har i samme grad. En anden nysgerrighed.. 

Det var det jeg forsøgte at formulere tak

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

EnSødMor skriver:

Jeg tror det er meget individuelt, har ikke selv drenge, men spurgte min kæreste og han sagde at da han var ca 11-12 stykker begyndet han at "forstå" hvad den kunne og skulle bruges til.. (Uden det lyder forkert) ... - Tror ikke man kan sige en præcis alder, men ja hvad ved jeg.  

Tusind tak for dit svar

Min mand mener absolut heller ikke at han var yngre end 12,. Og har ret svært ved det der med børn og seksualitet..

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

I.M skriver:

Hmm så ved jeg ikke måske viser han det ikke ... Han er jo stor og måske skujle han. Ved ikke ... 

Det er helt ok

Er glad for at du gad svare

Anmeld

27. november 2013

modesty

Hej derude.

Altså mener du decideret onanerer og forstår hvad det er? Eller bare undersøger sig selv af nysgerrighed?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.