barn nr. 2 - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

lineog4

Både 2. Og 3. Gang som i modsætning til de andre var planlagte blev jeg gravid i første måned, den ene gang efter p-piller og den anden 2. Mnd efterfødsel og mælkestoppiller... Så har været heldig lige på den konto 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Vi har valgt at få nummer 2. Jubiiii... Og jeg tager til lægen imorgen og får fjernet min spiral

Hvor længe var I om at blive gravid i anden omgang..? Det er så spændende.... Gælder mig så meget <3

hvor spændene 

det tog os 4 år at få nummer 2, som bliver 3 måneder imorgen 

Anmeld

27. november 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Vi har valgt at få nummer 2. Jubiiii... Og jeg tager til lægen imorgen og får fjernet min spiral

Hvor længe var I om at blive gravid i anden omgang..? Det er så spændende.... Gælder mig så meget <3

Blev gravid i 2. Cyklus 

Anmeld

28. november 2013

natashalarsen

Jeg fik taget spiral ud i maj vi begyndte a prøve en måned efter, indtil dn 30/11 har vi kæmpet et halvt år

Anmeld

28. november 2013

Christina74

Fik fjernet min homonspiral d. 27/2-13 stod med 2 streger d. 9-10/7-13.

Det var i 5 cyklus.

Anmeld

28. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg nåede, at have min mens 1 gang og så var jeg gravid med nr. 2 og det var ikke engang fordi, at vi ligefrem arbejdede på sagen

Anmeld

28. november 2013

(august)

2. gang, 14 dage fra jeg stoppede med at amme

3. gang 3 mdr fra vi startede processen  (har ikke været på andet prævention end kondomer)

Anmeld

28. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg blev 14 dage efter ;-)min var alm og uden homon 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.