barn nr. 2 - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
17 svar
3 synes godt om
27. november 2013

Anonym trådstarter

Vi har valgt at få nummer 2. Jubiiii... Og jeg tager til lægen imorgen og får fjernet min spiral

Hvor længe var I om at blive gravid i anden omgang..? Det er så spændende.... Gælder mig så meget <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Vi har valgt at få nummer 2. Jubiiii... Og jeg tager til lægen imorgen og får fjernet min spiral

Hvor længe var I om at blive gravid i anden omgang..? Det er så spændende.... Gælder mig så meget <3

Stort tillykke med det forestående projekt!

Det tog 14 dage her :-P

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Stort tillykke med det forestående projekt!

Det tog 14 dage her :-P

WOW... Det var hurtigt!!!

Var du på p-piller eller..? Jeg bruger spiral, bare en kobberspiral, så der er ingen hormoner eller noget der skal ud af kroppen først, så håber på det går stærkt!

Brugte i ægløsningstest? Det har vi ikke gjort før... Så regner med heldet er med os igen Sidst tog det 2 cyklusser....

Anmeld

27. november 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Uh, spændende  Her gik der 4 mrd. fra p-pillestop til 2 streger 

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Uh, spændende  Her gik der 4 mrd. fra p-pillestop til 2 streger 

ja det er vildt spændende... Jeg bruger ikke p-piller, men kobber spiral... Så der er ingen hormoner der spiller ind der i hvert fald

Det blir spændende om det går lige så stærkt som sidst Det håber jeg... 2 mdr. så var der to fine streger Men nu må vi se... Tog det kortere eller længere tid end først gang så?

Anmeld

27. november 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

WOW... Det var hurtigt!!!

Var du på p-piller eller..? Jeg bruger spiral, bare en kobberspiral, så der er ingen hormoner eller noget der skal ud af kroppen først, så håber på det går stærkt!

Brugte i ægløsningstest? Det har vi ikke gjort før... Så regner med heldet er med os igen Sidst tog det 2 cyklusser....

Nej, jeg var ikke startet på p-piller igen efter vi fik vores datter.

Jeg er modstander af æl-test! Med mindre der er en tungtvejende grund til at bruge dem, som fx at man har svært ved at blive gravid og lignende. Går mere ind for ikke at fokusere så meget på det, jeg synes hurtigt det kan blive et projekt frem for hygge :-)

Men i hvert fald. Vi besluttede bare midt i en cyklus at prøve nu, og ramte så plet - vi havde endda kun sex en gang den måned :-P

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Nej, jeg var ikke startet på p-piller igen efter vi fik vores datter.

Jeg er modstander af æl-test! Med mindre der er en tungtvejende grund til at bruge dem, som fx at man har svært ved at blive gravid og lignende. Går mere ind for ikke at fokusere så meget på det, jeg synes hurtigt det kan blive et projekt frem for hygge :-)

Men i hvert fald. Vi besluttede bare midt i en cyklus at prøve nu, og ramte så plet - vi havde endda kun sex en gang den måned :-P

Ja jeg er også selv modstander af de test.... Jamen det var da heldigt må man sige Hvor lang tid tog det første gang i forhold til anden gang så?

Anmeld

27. november 2013

MorDk

Jeg blev gravid i 2. cyklus.

Anmeld

27. november 2013

Clisolka

Anonym skriver:

ja det er vildt spændende... Jeg bruger ikke p-piller, men kobber spiral... Så der er ingen hormoner der spiller ind der i hvert fald

Det blir spændende om det går lige så stærkt som sidst Det håber jeg... 2 mdr. så var der to fine streger Men nu må vi se... Tog det kortere eller længere tid end først gang så?

Det var ca. det samme - der gik 3 mrd. første gang 

Anmeld

27. november 2013

Astrid1984

Blev gravid i anden cyklus her anden gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.