Leander 4 mdr, update + masser af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

mommy1991

M (: skriver:

Så er det heldigt at Danny er blevet en pæn mand - håber bare Leander får lige 5-10 cm mere i højden

Hvad er målet?

Pjat, hvad mener du? Danny har da masser højde…. eller  

Jeg er egentlig lidt ligeglad med vægten, så målet er vidst bare at blive fit, stærk og tilfreds med spejlbilledet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Dejlig update Hvor er han skøn Og hvor er du sej!

Hihi, tak - hvor er du bare sød 

Anmeld

27. november 2013

mommy1991

MIWULA skriver:

Hold da op tiden går hurtigt.. Hvor er han dog bare dejlig..

Hvor er du sød  Og ja, tiden går meeeeega hurtigt! Det kan da også HURTIGT blive marts, hvor du får din prinsesse 

Anmeld

27. november 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Hihi, taaaaak  og ja, han er sgu en lille bulderbasse! Men tror også han "slapper" af nu.. Regner ikke med det går sååå stærkt mere - men man ved self. aldrig. 

Mit maveskind er stadig rimelig løst - især når jeg sidder ned - men, det er da heldigvis godt på vej! Hvor der er vilje, er der vej 

Det ser pænere ud end mit i hvert fald

Anmeld

27. november 2013

mommy1991

AnthonsMor skriver:

Det ser pænere ud end mit i hvert fald

Du må i gang med noget træning så

Anmeld

27. november 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Hvor er du sød! Jeg nyder også at læse dine - kommer der snart en FB? Og går det godt med jer? 

Ja, der er sket meget - men jeg træner også 4-5 gange om ugen, så ville dælme blive deprimeret hvis der ikke skete noget! 

Åh det du også her går det bedre og bedre for hver dag, men Thor er ikke så god til at sove når man lægger ham fra sig, og sover generelt ikke gerne særligt længe af gangen så har være slet ikke haft overskud til at få startet på fb. , men har nu hevet computeren frem og begynder så småt at starte på den

Wow 4-5 gange hvor er det bare sejt at du kan det. ja så kan jeg godt forstå du ville være lidt skuffet og deprimeret hvis der ikke var sket en forandring. men det er der ihvertfald, du ser brandgodt ud allerede

Anmeld

27. november 2013

MIWULA

emmagirl skriver:

Hvor er du sød  Og ja, tiden går meeeeega hurtigt! Det kan da også HURTIGT blive marts, hvor du får din prinsesse 

Ja meget. Det går allerede meget hurtigt synes jeg. Hihi

Anmeld

27. november 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Du må i gang med noget træning så

Ja, skal bare lige have styr på flytning osv. først

Anmeld

27. november 2013

M (:

emmagirl skriver:

Pjat, hvad mener du? Danny har da masser højde…. eller  

Jeg er egentlig lidt ligeglad med vægten, så målet er vidst bare at blive fit, stærk og tilfreds med spejlbilledet 

Haha, ja, det har han da i overflod

Det er nok også det mest fornuftige!

Anmeld

27. november 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Åh det du også her går det bedre og bedre for hver dag, men Thor er ikke så god til at sove når man lægger ham fra sig, og sover generelt ikke gerne særligt længe af gangen så har være slet ikke haft overskud til at få startet på fb. , men har nu hevet computeren frem og begynder så småt at starte på den

Wow 4-5 gange hvor er det bare sejt at du kan det. ja så kan jeg godt forstå du ville være lidt skuffet og deprimeret hvis der ikke var sket en forandring. men det er der ihvertfald, du ser brandgodt ud allerede

Åh, for pokker. Det kan godt være lidt (..meget) hårdt når de sover dårligt  Men ih hvor jeg glæder mig til at læse om din fødsel!

Hehe, ja men jeg er jo også bidt af en gal træningshaj - fungerer ikke uden træning. Og mange tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.