Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Så er det heldigt at Danny er blevet en pæn mand - håber bare Leander får lige 5-10 cm mere i højden Hvad er målet?
Så er det heldigt at Danny er blevet en pæn mand - håber bare Leander får lige 5-10 cm mere i højden
Hvad er målet?
Pjat, hvad mener du? Danny har da masser højde…. eller
Jeg er egentlig lidt ligeglad med vægten, så målet er vidst bare at blive fit, stærk og tilfreds med spejlbilledet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnL skriver: Dejlig update Hvor er han skøn Og hvor er du sej!
Dejlig update Hvor er han skøn Og hvor er du sej!
Hihi, tak - hvor er du bare sød
MIWULA skriver: Hold da op tiden går hurtigt.. Hvor er han dog bare dejlig..
Hold da op tiden går hurtigt.. Hvor er han dog bare dejlig..
Hvor er du sød Og ja, tiden går meeeeega hurtigt! Det kan da også HURTIGT blive marts, hvor du får din prinsesse
emmagirl skriver: Hihi, taaaaak og ja, han er sgu en lille bulderbasse! Men tror også han "slapper" af nu.. Regner ikke med det går sååå stærkt mere - men man ved self. aldrig. Mit maveskind er stadig rimelig løst - især når jeg sidder ned - men, det er da heldigvis godt på vej! Hvor der er vilje, er der vej
Hihi, taaaaak og ja, han er sgu en lille bulderbasse! Men tror også han "slapper" af nu.. Regner ikke med det går sååå stærkt mere - men man ved self. aldrig.
Mit maveskind er stadig rimelig løst - især når jeg sidder ned - men, det er da heldigvis godt på vej! Hvor der er vilje, er der vej
Det ser pænere ud end mit i hvert fald
AnthonsMor skriver: Det ser pænere ud end mit i hvert fald
Du må i gang med noget træning så
emmagirl skriver: Hvor er du sød! Jeg nyder også at læse dine - kommer der snart en FB? Og går det godt med jer? Ja, der er sket meget - men jeg træner også 4-5 gange om ugen, så ville dælme blive deprimeret hvis der ikke skete noget!
Hvor er du sød! Jeg nyder også at læse dine - kommer der snart en FB? Og går det godt med jer?
Ja, der er sket meget - men jeg træner også 4-5 gange om ugen, så ville dælme blive deprimeret hvis der ikke skete noget!
emmagirl skriver: Hvor er du sød Og ja, tiden går meeeeega hurtigt! Det kan da også HURTIGT blive marts, hvor du får din prinsesse
Ja meget. Det går allerede meget hurtigt synes jeg. Hihi
emmagirl skriver: Du må i gang med noget træning så
Ja, skal bare lige have styr på flytning osv. først
emmagirl skriver: Pjat, hvad mener du? Danny har da masser højde…. eller Jeg er egentlig lidt ligeglad med vægten, så målet er vidst bare at blive fit, stærk og tilfreds med spejlbilledet
Haha, ja, det har han da i overflod
Det er nok også det mest fornuftige!
BigHope13 skriver: Åh det du også her går det bedre og bedre for hver dag, men Thor er ikke så god til at sove når man lægger ham fra sig, og sover generelt ikke gerne særligt længe af gangen så har være slet ikke haft overskud til at få startet på fb. , men har nu hevet computeren frem og begynder så småt at starte på denWow 4-5 gange hvor er det bare sejt at du kan det. ja så kan jeg godt forstå du ville være lidt skuffet og deprimeret hvis der ikke var sket en forandring. men det er der ihvertfald, du ser brandgodt ud allerede
Åh det du også her går det bedre og bedre for hver dag, men Thor er ikke så god til at sove når man lægger ham fra sig, og sover generelt ikke gerne særligt længe af gangen så har være slet ikke haft overskud til at få startet på fb. , men har nu hevet computeren frem og begynder så småt at starte på denWow 4-5 gange hvor er det bare sejt at du kan det. ja så kan jeg godt forstå du ville være lidt skuffet og deprimeret hvis der ikke var sket en forandring. men det er der ihvertfald, du ser brandgodt ud allerede
Åh, for pokker. Det kan godt være lidt (..meget) hårdt når de sover dårligt Men ih hvor jeg glæder mig til at læse om din fødsel!
Hehe, ja men jeg er jo også bidt af en gal træningshaj - fungerer ikke uden træning. Og mange tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128