SÅ er Leander allerede 4 måneder! Jeg siger det lige igen; hold nu op, hvor tiden flyver! 

Leander vokser stadig med raketfart og vejer nu 8230 g og er 67 cm lang! Han er en stor og stærk dreng, der har god appetit – både på livet, men i den grad også når vi snakker mad
Han er en GLAD dreng, med nemt til smil og grin.
Jeg fuldammer fortsat uden problemer, og regner med at gøre det et godt stykke tid endnu - SP mener i hvertfald at der ingen grund er til at starte på grød når han trives så godt på min mælk 
Han sover GODT om natten – bliver puttet ved 18-19 tiden, hvor han så spiser hver 2.-3.-4. Time og sover videre og er klar til at stå op ved 7-tiden. Så det er rigtig dejligt. Om dagen sover han meget forskelligt. Nogle gange sover han 45 min. og andre gange 3 timer.
Jeg har det også rigtig godt. Jeg mangler lige 2 kg af de 17 kg jeg tog på, men jeg er i fuld gang med at træne igen og har været det et godt stykke tid, så de sidste kg skal nok falde af på et tidspunkt. Jeg var også til min første crossfitkonkurrence nede i vores lokale center for to uger siden, hvor min partner og jeg VANDT – jeg var så stolt, og mange kom hen og spurgte mig hvordan Leander egentlig var kommet ud, for jeg kunne da ikke have født for 3,5 måned siden
Det varmer!
Nu til billedspam af min lækre Leander 
(og to af moderens vægttab
)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld