Og intet er sket?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg ved hvor meget kuk i cyklus selv en bio kan lave, og vi blev bedt om at vente til næste mens. 

Øv at de ikke har hverken informeret, eller ventet 1 cyklus. De burde jo vide det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Lillemy

Hvem går du hos?

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Lillemy skriver:

Hvem går du hos?

Peter lundstrøm i ballerup

Anmeld

27. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Øv at de ikke har hverken informeret, eller ventet 1 cyklus. De burde jo vide det ?

Jeg tror klinikkerne/gynækologerne har vidt forskellige holdninger til det.

Men hvis det først er efter din bio dine æg ikke reagerer, kunne det altså godt tyde på kroppen ikke har været klar..

Ens cyklus kan jo skubbe sig lidt og jeg tror det er derfor det er tvivlsomt at bygynde at stimulere med hormoner når kroppen i forvejen kan være forstyrret

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tror klinikkerne/gynækologerne har vidt forskellige holdninger til det.

Men hvis det først er efter din bio dine æg ikke reagerer, kunne det altså godt tyde på kroppen ikke har været klar..

Ens cyklus kan jo skubbe sig lidt og jeg tror det er derfor det er tvivlsomt at bygynde at stimulere med hormoner når kroppen i forvejen kan være forstyrret

Jamen det lydet jo meget logisk. Tror du så denne måned er spildt? Nu har jeg lige brugt 3000 på hormoner altså, hvis æggene ikke vokser er jeg klar over denne cyklus ikke bliver til noget, men hvis nu der på fredag er æg der er vokset, kan de så være blevet dårligere af at være så langsomme eller hvad ved jeg? 

Anmeld

27. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Jamen det lydet jo meget logisk. Tror du så denne måned er spildt? Nu har jeg lige brugt 3000 på hormoner altså, hvis æggene ikke vokser er jeg klar over denne cyklus ikke bliver til noget, men hvis nu der på fredag er æg der er vokset, kan de så være blevet dårligere af at være så langsomme eller hvad ved jeg? 

Nej det tror jeg bestemt ikke.

Altså vokser æggene til på fredag, tror jeg alt er ok.

Men kan de slet ikke stimuleres til at vokse, er der nok ikke meget at gøre selvom det er drøn ærgerligt.

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Nej det tror jeg bestemt ikke.

Altså vokser æggene til på fredag, tror jeg alt er ok.

Men kan de slet ikke stimuleres til at vokse, er der nok ikke meget at gøre selvom det er drøn ærgerligt.

ja lyder meget rigtigt. Ja det vil være skide ærgerligt altså håber virkelig der er sket noget på fredag! 

Anmeld

27. november 2013

esioul

Anonym skriver:

ja lyder meget rigtigt. Ja det vil være skide ærgerligt altså håber virkelig der er sket noget på fredag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.