Og intet er sket?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
17 svar
3 synes godt om
26. november 2013

Anonym trådstarter

jeg havde en bio sidste Cyklus. Jeg starter så op på pergotime i den nye cyklus. 2 piller i 5 dage. Intet sker........ Ingen æg er vokset, det største er på 9 mm...... Har ellers altid lavet 1 stort flot æg på pergotime.... Når, jeg får så gonal f med hjem. Og tager 75 om dagen, fra i fredags til igår aftes. Idag til scanning er der ingen modne æg heller  Jeg har dog 4 æg af 10-11 mm, men det er det... Min slimhinde derimod er vosket fint i forhold til hvis jeg skulle til at have ægløsning... Nu har jeg så fået gonal f med hjem igen, og skal tage det indtil på fredag hvor jeg skal scannes igen! 

Hva sker der lige??? Hvorfor reagere jeg pludselig ikke? Vi skulle ellers ha været insemineret, eller, jeg håber da stadig vi bliver det, forudsat at jeg ligesom kan finde ud af at gro nogle æg! ...... men forstår simpelthen ikke hvorfor jeg ikke reagere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

esioul

Anonym skriver:

jeg havde en bio sidste Cyklus. Jeg starter så op på pergotime i den nye cyklus. 2 piller i 5 dage. Intet sker........ Ingen æg er vokset, det største er på 9 mm...... Har ellers altid lavet 1 stort flot æg på pergotime.... Når, jeg får så gonal f med hjem. Og tager 75 om dagen, fra i fredags til igår aftes. Idag til scanning er der ingen modne æg heller  Jeg har dog 4 æg af 10-11 mm, men det er det... Min slimhinde derimod er vosket fint i forhold til hvis jeg skulle til at have ægløsning... Nu har jeg så fået gonal f med hjem igen, og skal tage det indtil på fredag hvor jeg skal scannes igen! 

Hva sker der lige??? Hvorfor reagere jeg pludselig ikke? Vi skulle ellers ha været insemineret, eller, jeg håber da stadig vi bliver det, forudsat at jeg ligesom kan finde ud af at gro nogle æg! ...... men forstår simpelthen ikke hvorfor jeg ikke reagere? 

Har desværre ingen erfaringer, men gud hvor må det være frustrerende :O((

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har desværre ingen erfaringer, men gud hvor må det være frustrerende :O((

Jamen det er skide frustrerende altså :/ forstår simpelthen ikke at jeg ikke reagere på noget som helst lige pludselig  

Anmeld

26. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Jamen det er skide frustrerende altså :/ forstår simpelthen ikke at jeg ikke reagere på noget som helst lige pludselig  

Jeg tænker mere om kroppen ikke er helt med efter den BIO?

De anbefaler jo man lige springer en cyklus over, før man går i gang igen.

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tænker mere om kroppen ikke er helt med efter den BIO?

De anbefaler jo man lige springer en cyklus over, før man går i gang igen.

Det har jeg også selv tænkt, men har egentlig bare gjort hvad jeg fik besked på uden og stille spørgsmålstegn... Og de har bare kørt videre som var det en alm menstruation....... 

Anmeld

26. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Det har jeg også selv tænkt, men har egentlig bare gjort hvad jeg fik besked på uden og stille spørgsmålstegn... Og de har bare kørt videre som var det en alm menstruation....... 

altså selve bioen betragtes som mens? :/ kan godt forstå der kan være rod i det så :/

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

altså selve bioen betragtes som mens? :/ kan godt forstå der kan være rod i det så :/

Ja netop... hvis man råder til at vente 1 cyklus, synes jeg da det er lidt mærkeligt de bare er gået videre som normal cyklus.... 

Anmeld

26. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja netop... hvis man råder til at vente 1 cyklus, synes jeg da det er lidt mærkeligt de bare er gået videre som normal cyklus.... 

Jeg ved hvor meget kuk i cyklus selv en bio kan lave, og vi blev bedt om at vente til næste mens. 

Anmeld

26. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg synes også det lyder mærkeligt at de går direkte i gang igen efter en bio. Kroppen kan nogle gange have brug for en cyklus til at vende tilbage til normal.

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes også det lyder mærkeligt at de går direkte i gang igen efter en bio. Kroppen kan nogle gange have brug for en cyklus til at vende tilbage til normal.

Øv at de ikke har hverken informeret, eller ventet 1 cyklus. De burde jo vide det ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.