jeg har et "sæt" hvor der er 4 år og 3 mdr imellem, og de har altid leget rigtig godt sammen og det har været så nemt med de to, jeg kan dog godt mærke nu hvor hun er blevet 13 og der er andet der er mere interessant at de ikke er så meget sammen, men det genere ikke den "lille" på snart 9 da han også er begyndt at have andre interesser end hende.
Vi har et "sæt" mere ( min mands ) der er 3 år og 8 mdr imellem, og det er det sammen, de leger godt sammen, og nogle gange når min på knap 9 og min mands på knap 9 leger sammen så går den store på 13 ind og hygger med perler og sager med den helt "lille" på 5
Det jeg har oplevet er som mange andre i tråden, at den store har haft nemt ved at forstå at mor ikke lige kunne give fuld opmærksomhed, fordi den lille krævende mere.
min svigerinde fik to med 12 mdr i mellem og det har været en kamp de første par år, fordi den "store" forstod ikke at den lille krævede opmærksomhed, så han kunne være direkte modbydelig ved den lille, smide sig på hende og slå hende, det er så blevet bedre nu de er 2.5 og .3.5 år, men det var barsk i starten
Anmeld