Vistaprint.dk kender i dem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

Monski

cecilie1984 skriver:

Jeg har bestilt 10 kopper med billede på og de stod til 37 kr pr stk + levering og da jeg så skulle betale var det rigtige beløb på 450 kr incl levering det der stod på siden men da jeg så havde trykket betalt og kort nr osv så var beløbet pludselig 756 kr.

Jeg ringede til deres kundeservice som ikke vidste hvad der var sket. Han sagde at ordren ville blive lavet og beløbet betalt og efter ca 10 dage ville de tilbage betale referencen til mit kort.

Fik så senere en kvittering at jeg havde de 300 (et eller andet) sat på min konto som tilgodebevis. Så blev jeg sur og gik ind og annullerede min ordre så kunne jeg jo bestille igen. Men nu står alle 756 kr så på min konto som tilgode bevis. Jeg synes det er SÅ lusket og jeg er bare så træt af det, så mange penge har vi heller ikke.

Men er bange for de ikke til tilbage føre dem til mit dankort (selvom det var det manden i kunde service sagde) Altså inden jeg annullerede min ordre.

Vil selvfølgelig ringe til dem igen i morgen når de åbner. Men jeg synes det er bunde fangeri og ikke i orden bare at sætte folks penge ind på en konto som tilhører deres side så man kun kan handle for pengene........

Jeg bestilte derfra sidste år, betalte ekstra for at få det leveret hurtigt, altså senest D. 22 december - vi fik tingene i februar
Og da vi endelig fik dem var kvaliteten så ringe at jeg faktisk mener jeg ville kunne have lavet det pænere selv, deres kundeservice er noget af det ringeste jeg har oplevet og selvom jeg har frameldt mig får jeg mails fra den flere gange dagligt - iiiiiih!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

cecilie1984

Monski skriver:

Jeg bestilte derfra sidste år, betalte ekstra for at få det leveret hurtigt, altså senest D. 22 december - vi fik tingene i februar
Og da vi endelig fik dem var kvaliteten så ringe at jeg faktisk mener jeg ville kunne have lavet det pænere selv, deres kundeservice er noget af det ringeste jeg har oplevet og selvom jeg har frameldt mig får jeg mails fra den flere gange dagligt - iiiiiih!!!

Ej det lyder da ikke godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.