Vistaprint.dk kender i dem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
11 svar
7 synes godt om
25. november 2013

cecilie1984

Jeg har bestilt 10 kopper med billede på og de stod til 37 kr pr stk + levering og da jeg så skulle betale var det rigtige beløb på 450 kr incl levering det der stod på siden men da jeg så havde trykket betalt og kort nr osv så var beløbet pludselig 756 kr.

Jeg ringede til deres kundeservice som ikke vidste hvad der var sket. Han sagde at ordren ville blive lavet og beløbet betalt og efter ca 10 dage ville de tilbage betale referencen til mit kort.

Fik så senere en kvittering at jeg havde de 300 (et eller andet) sat på min konto som tilgodebevis. Så blev jeg sur og gik ind og annullerede min ordre så kunne jeg jo bestille igen. Men nu står alle 756 kr så på min konto som tilgode bevis. Jeg synes det er SÅ lusket og jeg er bare så træt af det, så mange penge har vi heller ikke.

Men er bange for de ikke til tilbage føre dem til mit dankort (selvom det var det manden i kunde service sagde) Altså inden jeg annullerede min ordre.

Vil selvfølgelig ringe til dem igen i morgen når de åbner. Men jeg synes det er bunde fangeri og ikke i orden bare at sætte folks penge ind på en konto som tilhører deres side så man kun kan handle for pengene........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Masig

cecilie1984 skriver:

Jeg har bestilt 10 kopper med billede på og de stod til 37 kr pr stk + levering og da jeg så skulle betale var det rigtige beløb på 450 kr incl levering det der stod på siden men da jeg så havde trykket betalt og kort nr osv så var beløbet pludselig 756 kr.

Jeg ringede til deres kundeservice som ikke vidste hvad der var sket. Han sagde at ordren ville blive lavet og beløbet betalt og efter ca 10 dage ville de tilbage betale referencen til mit kort.

Fik så senere en kvittering at jeg havde de 300 (et eller andet) sat på min konto som tilgodebevis. Så blev jeg sur og gik ind og annullerede min ordre så kunne jeg jo bestille igen. Men nu står alle 756 kr så på min konto som tilgode bevis. Jeg synes det er SÅ lusket og jeg er bare så træt af det, så mange penge har vi heller ikke.

Men er bange for de ikke til tilbage føre dem til mit dankort (selvom det var det manden i kunde service sagde) Altså inden jeg annullerede min ordre.

Vil selvfølgelig ringe til dem igen i morgen når de åbner. Men jeg synes det er bunde fangeri og ikke i orden bare at sætte folks penge ind på en konto som tilhører deres side så man kun kan handle for pengene........

Har jeg aldrig oplevet. Både mig og kæresten har handlet hos dem flere gange, både til privat og firma, og vi har aldrig haft problemer med dem...

Lyder da ikke særlig serviceminded, håber da bare der er sket en fejl...

Anmeld

25. november 2013

cecilie1984

Masig skriver:

Har jeg aldrig oplevet. Både mig og kæresten har handlet hos dem flere gange, både til privat og firma, og vi har aldrig haft problemer med dem...

Lyder da ikke særlig serviceminded, håber da bare der er sket en fejl...

det var da rart med noget positivt om dem så er de jo ikke rent fup

Anmeld

25. november 2013

aarhusmor

Jeg har handlet der mere end 20 gange, og har aldrig oplevet det.
Men jeg ved at de kan tage mange penge for levering, hvis man skal have leveret hurtigt.

Anmeld

25. november 2013

anynom

Jeg har handlet der i mange år og har aldrig haft problemer.

Anmeld

25. november 2013

Laulund87

Ved mine svigerforældre handler der meget og de har aldrig haft problemer

Anmeld

25. november 2013

tribk

cecilie1984 skriver:

Det må de heller ikke. Man har 14 dages returret når man handler ved fjernsalg (på internettet). Så de SKAL betale dig pengene tilbage, og det er lovbestemt, så de må ikke lave deres egne regler!!

Anmeld

25. november 2013

Masig

cecilie1984 skriver:

det var da rart med noget positivt om dem så er de jo ikke rent fup

De er meget populærer blandt erhvervsfolk ved jeg, så fup er de bestemt ikke... Har som sagt heller aldrig hørt noget dårligt om dem, så håber da det er en smutter fra deres side...

Anmeld

25. november 2013

cecilie1984

aarhusmor skriver:

Jeg har handlet der mere end 20 gange, og har aldrig oplevet det.
Men jeg ved at de kan tage mange penge for levering, hvis man skal have leveret hurtigt.

valgte standart levering som måtte tage op til 14 dage til 176 kr

Anmeld

25. november 2013

Ryberg

Tror ting tager tid med dem - men jeg har selv haft problemer med dem (meget lidt) og der fik jeg altså mine penge retur

Og det er kun 1 gang der har været lidt bøvl, men jeg handler ved dem igen og igen..

Super produkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.