Snartforaeldre.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Babydrøm

flowerpot3 skriver:

Giver lige tråden en boost  Synes dette forskningsprojekt har et meget spændende og betydningsfuldt formål, som kan gavne mange i fremtiden og vil hermed opfordre jer alle til at være med. Det "koster" kun noget af jeres tid

Super, ja en rigtig god ide med et boost til tråden 

Synes også det lyder som en rigtig god undersøgelse, der forhåbentlig kan hjælpe mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Babydrøm

Stivdie skriver:

Ja, jeg var tilmeldt og lavede registreringer i de 6 måneder, der gik inden jeg blev gravid med trunten

Det lyder godt søde  

Anmeld

26. november 2013

mogms

jeg har lige meldt mig til og udfyldt det første spørgeskema

Anmeld

26. november 2013

Babydrøm

mogms skriver:

jeg har lige meldt mig til og udfyldt det første spørgeskema

Lyder godt jeg udfyldte kost skemaet igår

Anmeld

26. november 2013

flowerpot3

Jeg nåede faktisk også kun at være med i en cyklus, da jeg blev gravid i andet forsøg. Hvis man bor i Aalborg og omregn bliver man også spurgt om man vil være med til at få taget blodprøver og urinprøver 3 gange under graviditetsforløbet. Ydermere kan man give tilladelse til at de kan indhente helbredsoplysninger fra barnets første år.

Anmeld

26. november 2013

Sisse Vinther

AnnL skriver:

Hej ladies

Jeg er bare nysgerrig og ville bare høre om nogen af jer har tilmeldt jer undersøgelsen af fertilitet mm. på www.snartforaeldre.dk?

Faldt over et link på baby.dk og synes det ville være spændende at deltage i undersøgelsen, især når det kan hjælpe andre kommende forældre  

God aften

Jeg kan ikke deltage når jeg er gravid

Anmeld

26. november 2013

Babydrøm

Sisse Vinther skriver:

Jeg kan ikke deltage når jeg er gravid

Tillykke heldige dig

Anmeld

26. november 2013

Babydrøm

flowerpot3 skriver:

Jeg nåede faktisk også kun at være med i en cyklus, da jeg blev gravid i andet forsøg. Hvis man bor i Aalborg og omregn bliver man også spurgt om man vil være med til at få taget blodprøver og urinprøver 3 gange under graviditetsforløbet. Ydermere kan man give tilladelse til at de kan indhente helbredsoplysninger fra barnets første år.

Heldige dig Okay, det lyder spændende Lyder som en rigtig god undersøgelse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.