Snartforaeldre.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er I tilmeldt undersøgelsen på www.snartforaeldre.dk?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

838 visninger
17 svar
8 synes godt om
25. november 2013

Babydrøm

Hej ladies

Jeg er bare nysgerrig og ville bare høre om nogen af jer har tilmeldt jer undersøgelsen af fertilitet mm. på www.snartforaeldre.dk?

Faldt over et link på baby.dk og synes det ville være spændende at deltage i undersøgelsen, især når det kan hjælpe andre kommende forældre  

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

StudPsyk

Hej ladies

Jeg er bare nysgerrig og ville bare høre om nogen af jer har tilmeldt jer undersøgelsen af fertilitet mm. på www.snartforaeldre.dk?

Faldt over et link på baby.dk og synes det ville være spændende at deltage i undersøgelsen, især når det kan hjælpe andre kommende forældre  

God aften

Ja, den deltog jeg i med James. Men blev gravid efter 2 ugers prøven, så jeg nåede ikke at bidrage med skide meget

Anmeld

25. november 2013

Baby-Dreamer

AnnL skriver:

Hej ladies

God aften

Det var jeg inden vi begyndte i behandling..

Anmeld

25. november 2013

flowerpot3

Jeps, jeg var med igennem hele forløbet inkl blodprøve- og urinundersøgelse da jeg bor i Aalborg

Anmeld

25. november 2013

bvk

Jeg er/var også med. spørgeskema mv blev afsluttet da jeg blev gravid. Jeg følger dog stadig miljødelen i Aalborg og skal vist gøre det resten af graviditeten.. Derefter skal barnet følges de første år)

synes det er en god undersøgende, som forhåbentlig kan bidrage fremadrettet:-)

Anmeld

26. november 2013

flowerpot3

Giver lige tråden en boost  Synes dette forskningsprojekt har et meget spændende og betydningsfuldt formål, som kan gavne mange i fremtiden og vil hermed opfordre jer alle til at være med. Det "koster" kun noget af jeres tid

Anmeld

26. november 2013

Stivdie

AnnL skriver:

Hej ladies

God aften

Ja, jeg var tilmeldt og lavede registreringer i de 6 måneder, der gik inden jeg blev gravid med trunten

Anmeld

26. november 2013

Babydrøm

Janne T. skriver:

Ja, den deltog jeg i med James. Men blev gravid efter 2 ugers prøven, så jeg nåede ikke at bidrage med skide meget

hihi  

Hvor er du heldig, det gik så hurtigt 

Anmeld

26. november 2013

Babydrøm

flowerpot3 skriver:

Jeps, jeg var med igennem hele forløbet inkl blodprøve- og urinundersøgelse da jeg bor i Aalborg

Okay, det lyder spændende  

Anmeld

26. november 2013

Babydrøm

bvk skriver:

Jeg er/var også med. spørgeskema mv blev afsluttet da jeg blev gravid. Jeg følger dog stadig miljødelen i Aalborg og skal vist gøre det resten af graviditeten.. Derefter skal barnet følges de første år)

synes det er en god undersøgende, som forhåbentlig kan bidrage fremadrettet:-)

Det lyder rigtig spændende Jeg synes også det er en rigtig god undersøgelse, og håber den kan hjælpe fremadrettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.