Hvordan lærer jeg at sige nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

C-Dog

Jibbe skriver:

Har du prøvet at sidde og lege den første halve time/time med hende uden andet der forstyrrer? Det hjalp herhjemme - så kunne han godt dines rundt selv i 30 min og lege selv. Og de der 30 min er guld værd. Så sov han også bedre om natten da jeg indså at jeg ikke skulle tro jeg kunne nå en masse men bare give ham det han havde brug for. Det hjalp så også om aftenen hvor jeg også kunne nå lidt mere.

Det samme her. Nogengange har de bare brug for lidt ekstra tid uden alt muligt andet der kommer i vejen. Og de udtrykker det på en måde så vi tror de bare skaber sig, det er jo egentlig lidt synd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

studerende25

C-Dog skriver:

Det samme her. Nogengange har de bare brug for lidt ekstra tid uden alt muligt andet der kommer i vejen. Og de udtrykker det på en måde så vi tror de bare skaber sig, det er jo egentlig lidt synd.

Lyder til dit barn har brug for ekstra meget tryghed. Dit barn er stadig lille og har måske bare brug for at være tæt på mor efter en hel dag i intitution. Hvis jeg var dig, ville jeg sætte hende i en bæresele, så kan hun være tæt på dig, men du laver mad eller lignende.

Anmeld

27. november 2013

C-Dog

studerende25 skriver:

Lyder til dit barn har brug for ekstra meget tryghed. Dit barn er stadig lille og har måske bare brug for at være tæt på mor efter en hel dag i intitution. Hvis jeg var dig, ville jeg sætte hende i en bæresele, så kan hun være tæt på dig, men du laver mad eller lignende.

Min datter hun er for stor til bæresele :-D men det var måske til trådstarter eller?

Anmeld

27. november 2013

serinasmor

Da Serina var i den alder lavede jeg ret meget mad med 1 hånd eller legede tvkøkken og fortalte om og viste alt hvad jeg lavede.... Det var faktisk også der hun lærte at pille løg og tage kerner ud af peberfrugt (hun sad oftest på bordet imens) - det tager laaang tid men det gik fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.