kl 20 først !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

TNBC

Julekalendre (før ultra og ramasjang) blev sendt dr1 kl.18 og kl.20tv2, så kan ikke forstå hvordan man kan blive overrasket over det. (Det er jo sat ind så det passer med de andre programmer på kanalerne..) Dr1 sender det så nu kl.19:30 fordi at børnetime er blevet fjernet fra dr. Og tv2 ændrede det til 19:30 fordi der var nogle der brokkede sig, over at 20 var for sent(men så ramler det sammen med dr1 julekalenderen)

Det er derfor at der er genudsendelser dagen efter, så ingen går glip af noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

lineog4

Jeg har er en streng mor og selv om det er december kommer man (næsten) i seng som man plejer. De får lov at se pagten på DR1 kl 19.30-20, men så hAr de børstet tænder og hAr nattøj på. Måske den store får lov at se den på TV2, skal lige lure hvad den handler om, men så er det første gang og hun snart 11 - jo jo jeg er streng men er også lærergo mærker tydeligt hvad det gør ved eleverne at december er så pakket med ting og sene aftener. Havde jeg kun den lille ville det være jul på slottet på ramasjang

Anmeld

25. november 2013

TNBC

lineog4 skriver:

Jeg har er en streng mor og selv om det er december kommer man (næsten) i seng som man plejer. De får lov at se pagten på DR1 kl 19.30-20, men så hAr de børstet tænder og hAr nattøj på. Måske den store får lov at se den på TV2, skal lige lure hvad den handler om, men så er det første gang og hun snart 11 - jo jo jeg er streng men er også lærergo mærker tydeligt hvad det gør ved eleverne at december er så pakket med ting og sene aftener. Havde jeg kun den lille ville det være jul på slottet på ramasjang

den på tv2 er ligesom en fortsættelse af Ludvig og julemanden(med den samme julemand og konen)

Anmeld

25. november 2013

lineog4

Yurie skriver:

den på tv2 er ligesom en fortsættelse af Ludvig og julemanden(med den samme julemand og konen)

Tak - den har vi ikke set så mon ikke hun overlever at komme direkte i seng efter den på DR1 ;-) uha jeg kan mærke når jeg skriver det at jeg nok er lidt streng/gammeldags.

Men sådan lidt "det-var-bedre-i-gamle-dage" agtig så går der også lidt af det specielle væk når der pludselig er 3 julekalenderen plus nogen for voksne

Anmeld

25. november 2013

MyLove E

lineog4 skriver:

Tak - den har vi ikke set så mon ikke hun overlever at komme direkte i seng efter den på DR1 ;-) uha jeg kan mærke når jeg skriver det at jeg nok er lidt streng/gammeldags.

Men sådan lidt "det-var-bedre-i-gamle-dage" agtig så går der også lidt af det specielle væk når der pludselig er 3 julekalenderen plus nogen for voksne

Jeg holder med dig. Det er helt fair. I løbet af december bliver der også sendt en MASSE julefilm. De skal nok få set nok tv :-D:-D

God jul

Anmeld

25. november 2013

Momo

Er det ikke meget normalt at tv2 sender kl 20? Men det jo til de lidt større børn. Her kommer de i seng og ser den dagen efter. De ser så den på ramasjang og så ser mor jer resten på de andre kanaler tihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.