kl 20 først !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
15 svar
12 synes godt om
25. november 2013

MorTil4<3

jaa var lige inde og lure den 1 december hvornår der vises julekalender i tv, så vi er klar med ungerne til at hygge med lidt tv

og hvad ser jeg! det starter først kl 20!!!!
vores børn er vant til at se sengen kl. 19 hver dag, så at skal holde 1 ½ time længere hver dag er aså meget for de små

hvad vil i gøre??

en anden ting er at det KUN er tv2 der sender julekalender i år
dr 1 sender intet
er faktisk ret skuffende må jeg sige

hvad siger i andre?

(hilsen en vildt glad julekalender tøs der aldrig bliver for voksen til julekalender hehe )

men klar PYRUS som nr 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

ModerNatur

Hmm.. Jeg ku aldrig finde på at holde min datter vågen.. hun ville simpelthen rende i cirkler om sig selv..

Men kan godt forstå i gerne vil hygge!.. hva med at optage eller genudsendelser?.. Jeg optager og så ser vi det dagen efter inden sengetid - det forstår hun jo ikk alligevel..

Mega sært at dr1 ikk sender.. de har da en kalender ude har de ikk=

Anmeld

25. november 2013

Masig

MilleMus1988 skriver:

jaa var lige inde og lure den 1 december hvornår der vises julekalender i tv, så vi er klar med ungerne til at hygge med lidt tv

vores børn er vant til at se sengen kl. 19 hver dag, så at skal holde 1 ½ time længere hver dag er aså meget for de små

hvad vil i gøre??

dr 1 sender intet

hvad siger i andre?

(hilsen en vildt glad julekalender tøs der aldrig bliver for voksen til julekalender hehe )

men klar PYRUS som nr 1

Bliver de ikke genudsendt tidligere dagen efter? så kunne I måske se genudsendelserne istedet.... Eller måske købe en julekalender på DVD og vise dem den?

Hvis de har en fast rytme der siger sengetid kl 19 og det fungerer, så tror jeg ikke jeg ville ødelægge den hver dag en hel måned for en julekalender... Men kommer også lidt an på deres alder tænker jeg...

Anmeld

25. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

DR1 sender Pagten kl. 19.30. Derudover er der Jul på Slottet for de mindste på Ramasjang kl. 17.30. 

Man kan jo se genudsendelsen på TV2. 

Anmeld

25. november 2013

TNBC

MilleMus1988 skriver:

hvad vil i gøre??

dr 1 sender intet

hvad siger i andre?

men klar PYRUS som nr 1

Det var sådan da jeg var barn, det er kun nogle år siden de sendte det tidligere.
Det er derfor de genudsender det dagen efter, og dr sender julekalender, der har været reklame for det hele november. Jeg tror aldrig at de ikke ville sende julekalender, det er jo en tradition for dec.

Anmeld

25. november 2013

wamse

Vi skal se på Ramasjang, som jo hører til Dr Men om det er det eneste, som kommer fra deres side ved jeg ikke

De viser nemlig jul på slottet, og jeg havde jo en kæmpe crush på prins valentin, da den blev vist første gang Så nu har min datter allerede sagt, at ham prins vanlentin er nuttet, så i år er der max tøse hygge når der skal ses julekalender

Anmeld

25. november 2013

Leneur

MilleMus1988 skriver:

hvad vil i gøre??

dr 1 sender intet

hvad siger i andre?

men klar PYRUS som nr 1

Vi skal se jul på slottet på ramasjang, da det passer bedst hos os. Jeg SKAL være mere end heldig hvis min datter på 4 år er vågen til kl. 19, så vi spiser aftensmad kl 17, de fleste dage alligevel. Det er også den julekalender der i år passer bedst på Silje. Hun er vild med nisser, prinsesser og prinser.

Anmeld

25. november 2013

Stumpen

For nogle år siden købte vi jul på slottet på dvd og i år har vi købt pagten, som kører på dr1 kl 19.30.. Så kan vi se begge kalendre lige når det passer ind i vore program.. Den på tv2 optager vi og ser næste dag - men tvivler nu på at vi får tid til at se 3 afsnit på en dag - måske de kan indhente det forsømte i weekenden...

Anmeld

25. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De kommer i seng og så ser de genudsendelsen dagen efter. Kl. 20 er også alt for sent for vores børn og de kommer i seng kl. 19 og 19.30. Så synes jeg også, at TV2s kalender henvender sig til større børn. Men vil elske, at se Jul på Slottet. Vores dreng skulle være opkaldt efter Mia-Maya, hvis han var blevet en pige

Anmeld

25. november 2013

TNBC

MoarHvidovre skriver:

De kommer i seng og så ser de genudsendelsen dagen efter. Kl. 20 er også alt for sent for vores børn og de kommer i seng kl. 19 og 19.30. Så synes jeg også, at TV2s kalender henvender sig til større børn. Men vil elske, at se Jul på Slottet. Vores dreng skulle være opkaldt efter Mia-Maya, hvis han var blevet en pige

Jeg tror også at det var ideen at den på tv2 skulle være til de ældre(den blev sendt kl.20 da jeg var barn. den blev sendt tidligere for nogle år siden, fordi der var nogen der brokkede sig over at den blev sendt for sent), da den på dr1 plejede at blive sendt kl.18..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.