Skiferie med børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

*maygirl*

JeanetteK skriver:

Kan helt klart anbefale Norge eller Sverige, hvis I har små børn. Jeg har selv været et par gange i Sälen og Idre Fjell området i Sverige, da jeg var mindre. Det ville jeg undersøge, hvis jeg var dig

Vi har faktisk haft kigget en del på Sälen, men kan jo lige undersøge Idre også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

*maygirl*

LLN skriver:

Trysil Norge er skønt hytter tæt på løjperne, gode børneområder og nogle fantastisslog meget engagerede skilærere.

Har også hørt en masse godt om Trysil, men vi vil nok bare helst til Sverige, da det er så mega dyrt at "leve" i Norge, så vidt vi har hørt....

Anmeld

25. november 2013

*maygirl*

bøllen skriver:

Vi har været i idre en del år - hel fantastisk område 

Det undersøger jeg lige

Anmeld

25. november 2013

*maygirl*

Issa skriver:

Vi skal til Hovden i Norge i januar med vores på 2,5 år og lillebror på 8 mdr til den tid.. Der er passende afstand fra hytte til skisportsstedet, og ikke så lang køretid.. Trysil er bestemt også et godt sted, men det er MANGE timers kørsel i bil.. Og det der med unger og lange køreture - la mig bare sige det sån: jeg vil hellere ha bræksyge

Men igen, har hørt det er så mega dyrt at "leve" i Norge... Derfor vi ville til Sverige

Anmeld

25. november 2013

*maygirl*

IT-nørd skriver:

Freya er 2,5 i januar når vi skal afsted. Det er hendes 1. gang og vi valgte at tage til Nordfjell i Norge da det kun er 110 km fra Oslo og vi ikke skal køre langt.

Der er gode begynder piste men også piste for erfarne, som manden og sønnen på 14, som har stået på ski i 9 år.

Vi fik en lille lejlighed lige ud til pisterne så det er nemt at komme hjem når Freya skal sove til middag. Vi tager næsten al mad med da jeg ikke står på ski og skal lave mad samt hygge med Freya mens drengene slår sig løs. Vi regner med hun er med nogle få timer om dagen.

Har bare hørt at Norge skulle være så dyrt med alting.... Derfor vi ville tage til Sverige, for at begrænse det lidt.

Anmeld

25. november 2013

ModerNatur

*maygirl* skriver:

Men igen, har hørt det er så mega dyrt at "leve" i Norge... Derfor vi ville til Sverige

Vi handler altid størstedelen hjemmefra..

Anmeld

25. november 2013

IT-nørd

*maygirl* skriver:

Har bare hørt at Norge skulle være så dyrt med alting.... Derfor vi ville tage til Sverige, for at begrænse det lidt.

Ja, Norge er dyrt og det er derfor vi tager maden med

Anmeld

25. november 2013

bøllen

*maygirl* skriver:

det er meget dyrere i Norge

Anmeld

25. november 2013

bøllen

*maygirl* skriver:

Det undersøger jeg lige

Vi er kommet der 3 år i træk , et år 2 gange på 1 sæson .

fedt sted . Fine hytte , område og bakker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.