Skiferie med børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
18 svar
3 synes godt om
25. november 2013

*maygirl*

Hej

Hvor skal man tage hen på skiferie med børn?

Vi har tænkt på Sverige, for at begrænse køretiden.

Men hvilke områder er et hit med børn.

Vi har en datter på 3½ år der skal prøve det første gang og nogle andre nybegynder med.

Det skal gerne være i et område hvor det er muligt at få hytter, hvor børneområdet er tæt på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
*maygirl* skriver:

Hej

Vi har en datter på 3½ år der skal prøve det første gang og nogle andre nybegynder med.

Det skal gerne være i et område hvor det er muligt at få hytter, hvor børneområdet er tæt på.

Følger lige med.

Anmeld

25. november 2013

*maygirl*

slet ingen der har nogle områder de kan anbefale???

Anmeld

25. november 2013

Stumpen

Jeg hader ski, men min svigerfamilie er stor tilhænger af Hafjell i Norge og min ældste på 7 har været på ski deroppe 3 gange og fået rigtig meget ud af det..

Anmeld

25. november 2013

JeanetteK

Kan helt klart anbefale Norge eller Sverige, hvis I har små børn. Jeg har selv været et par gange i Sälen og Idre Fjell området i Sverige, da jeg var mindre. Det ville jeg undersøge, hvis jeg var dig

Anmeld

25. november 2013

LLN

*maygirl* skriver:

Hej

Trysil Norge er skønt hytter tæt på løjperne, gode børneområder og nogle fantastisslog meget engagerede skilærere.

Anmeld

25. november 2013

bøllen

*maygirl* skriver:

Hej

Vi har været i idre en del år - hel fantastisk område 

Anmeld

25. november 2013

ModerNatur

Vi skal til Hovden i Norge i januar med vores på 2,5 år og lillebror på 8 mdr til den tid.. Der er passende afstand fra hytte til skisportsstedet, og ikke så lang køretid.. Trysil er bestemt også et godt sted, men det er MANGE timers kørsel i bil.. Og det der med unger og lange køreture - la mig bare sige det sån: jeg vil hellere ha bræksyge

Anmeld

25. november 2013

IT-nørd

Freya er 2,5 i januar når vi skal afsted. Det er hendes 1. gang og vi valgte at tage til Nordfjell i Norge da det kun er 110 km fra Oslo og vi ikke skal køre langt.

Der er gode begynder piste men også piste for erfarne, som manden og sønnen på 14, som har stået på ski i 9 år.

Vi fik en lille lejlighed lige ud til pisterne så det er nemt at komme hjem når Freya skal sove til middag. Vi tager næsten al mad med da jeg ikke står på ski og skal lave mad samt hygge med Freya mens drengene slår sig løs. Vi regner med hun er med nogle få timer om dagen.

Anmeld

25. november 2013

*maygirl*

Stumpen skriver:

Jeg hader ski, men min svigerfamilie er stor tilhænger af Hafjell i Norge og min ældste på 7 har været på ski deroppe 3 gange og fået rigtig meget ud af det..

Vi vil nok bare helst tage til Sverige, da det er så mega dyrt at "leve" i Norge, så vidt vi har hørt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.