Vi går fra hinanden. Gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

lycly

LinLin skriver:

Er nu ret overbevist om at det er tilladt at sige nej tak

Det er du ikke den første der påpeger, men tak for rettelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

et-ønske

Jeg tvivler på at du vil opleve noget som helst overskud Jeg var alene med min datter i 3 år, og oplevede det ikke på noget som helst tidspunkt.
Bare lige så du ikke bliver skuffet Men det kommer naturligvis an på hvordan i deler udgifterne imellem Jer.

Nu er vores konflikt niveau tårnhøjt Så jeg har ikke så meget at bidrage med fra egen erfaring.
Men da vi var i statsforvaltningen sagde juristen at de ofte i 7/7 delinger laver en aftale om at bopælsforældre får alle tilskud + børnebidrag, da det kan være svært at dele op - ikke mindst er det ofte penge man bliver uvenner over, og hos selv de bedste venner kan det gå galt på grund af økonomi, og det er synd for børnene hvis penge er årsagen til at samarbejdet går i stykker.

Min mand har et super godt forhold til sin ex, lige ind til det kommer til økonomi....

Bare lige mine tanker - og held og lykke til Jer

Anmeld

16. december 2013

FruK

LinLin skriver:

Det er det nok Men den er der da ikke noget overskud af her i hvert fald

Det er der her - men han er også så stor, st han ikke længere går i institution/SFO, og det er jo en stor del af Udgiften. 

Anmeld

16. december 2013

LinLin

FruK skriver:

Det er der her - men han er også så stor, st han ikke længere går i institution/SFO, og det er jo en stor del af Udgiften. 

Ja det er det bestemt - og også det de er beregnet til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.