35,1 i feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

L&V

Mettefpigen skriver:

Tror du det måske kan have noget med ørene at gøre?
Han har nemlig væske i ørene, og i sidste uge var han MEGET pylret, og sover dårligt....

Puhe det ved jeg godt nok ik, syntes jo ikke den burde blive lavere så men stige.. Lavere temp. har jeg kun hørt om i tilfælde af chok, nedkøling ved vand ulykker osv så må godt nok melde pas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

ano14316

Mettefpigen skriver:

Hej piger...
Har lige taget bassens temperatur 2 gange og den viser 35,1 .... Har jeg ikk lige oplevet før....
Han fejler ingenting andet end snot, så ville høre om i har oplevet det før?? Er der noget man skal holde øje med eller noget??

Prøv med et andet termometer.. og viser den det samme så ring til lægevagten... 

Anmeld

24. november 2013

L&V

Mettefpigen skriver:

Det tænkte jeg også.. Jeg tog den 2 gange, så må lige se her om lidt hvad den siger.... Ellers må jeg lige over og låne min mors

Anmeld

24. november 2013

Mettefpigen

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Puhe det ved jeg godt nok ik, syntes jo ikke den burde blive lavere så men stige.. Lavere temp. har jeg kun hørt om i tilfælde af chok, nedkøling ved vand ulykker osv så må godt nok melde pas

Jaa det er rigtig nok... Jaa må låne min mors og se hvad den siger...

Tak for hjælpen

Anmeld

24. november 2013

Mettefpigen

ano14316 skriver:

Prøv med et andet termometer.. og viser den det samme så ring til lægevagten... 

Jaa det må jeg gøre
Synes bare det er mærkeligt når han slet ikk har det skidt, men er helt normal...

Tak for hjælpen

Anmeld

24. november 2013

L&V

Mettefpigen skriver:

Jaa det er rigtig nok... Jaa må låne min mors og se hvad den siger...

Tak for hjælpen

Gi lige en update..

Så lidt, det var ik meget jeg ku hjælpe desværre

Anmeld

24. november 2013

Mettefpigen

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Gi lige en update..

Så lidt, det var ik meget jeg ku hjælpe desværre

Will do Jo da, rart med et par ekstra "øjne" Når man bare står og tænker "hmm, hvad sker der lige" så er det rart at andre lige kan komme med et input...

Anmeld

24. november 2013

2721

Min søn havde også lav temp i sidste uge i forbindelse med snot og mellemørebetændelse, den lå på 35,4 og talte med lægen om det. De mente at det skyldes kroppen efter han havde haft så høj feber i mange dage (40,4) havde svært ved at finde sit normale leje igen. Der gik et døgn og så vat alt normalt igen. Jeg sørgede bare for at holde ham varm

Anmeld

24. november 2013

Vilgerneværegravid

Fandt lige dette på pampers.dk

"Lav temperatur

Små spædbørn kan reagere på infektioner med lav temperatur. Hvis temperaturen er under 36° C, så giv barnet mere tøj på og kontroller temperaturen igen efter 15-20 minutter. Hvis temperaturen ikke er steget, eller hvis den gør det, men ikke holdes selv om barnet har tøj nok på, skal I kontakte lægen. Opgiv andre sygdomstegn og om barnet har været udsat for smitte, som nævnt ovenfor."

Anmeld

24. november 2013

Mettefpigen

Tak til jer der har skrevet :-) temperaturen er oppe på ca 37 igen, så han må nok få en ekstra trøje på indendørs....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.