Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Hej piger...Har lige taget bassens temperatur 2 gange og den viser 35,1 .... Har jeg ikk lige oplevet før....Han fejler ingenting andet end snot, så ville høre om i har oplevet det før?? Er der noget man skal holde øje med eller noget??
Hej piger...Har lige taget bassens temperatur 2 gange og den viser 35,1 .... Har jeg ikk lige oplevet før....Han fejler ingenting andet end snot, så ville høre om i har oplevet det før?? Er der noget man skal holde øje med eller noget??
mortilfreja skriver: Nogen har meget lav temperatur.. Og 35,1 er ikke feber!Målte Du med termometer?
Nogen har meget lav temperatur.. Og 35,1 er ikke feber!Målte Du med termometer?
Mettefpigen skriver: Hans normaltemperatur er 37,5.... Han plejer at få høj feber når han har feber... Jep målte det i numsen
Hans normaltemperatur er 37,5.... Han plejer at få høj feber når han har feber... Jep målte det i numsen
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Men 35,1 så er den jo under normal temp.. har han været kold, fået træk eller noget
Men 35,1 så er den jo under normal temp.. har han været kold, fået træk eller noget
Mettefpigen skriver: Jaa det er det, også derfor jeg ville høre om råd herinde til om andre havde prøvet det før.....Nej vi har været indendørs, leget, set film....
Jaa det er det, også derfor jeg ville høre om råd herinde til om andre havde prøvet det før.....Nej vi har været indendørs, leget, set film....
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Det lyder godt nok underligt.. Syntes faktisk jeg har set en anden her inde med noget af det samme. men tror da lige jeg ville måle igen efter en time og hvis det fortsætter ringe til lægen
Det lyder godt nok underligt.. Syntes faktisk jeg har set en anden her inde med noget af det samme. men tror da lige jeg ville måle igen efter en time og hvis det fortsætter ringe til lægen
Mettefpigen skriver: Jaa jeg tænkte også "what".... Jaa det var også min tanke....
Jaa jeg tænkte også "what".... Jaa det var også min tanke....
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Det ka ik være termometeret der fucker up?
Det ka ik være termometeret der fucker up?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128