frygter G.U.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

Kildebakken

Anonym skriver:

Ejjjjj jeg skal igang med udredning for barnløshed...

Har den lidt ældre læge, mandlig og meget nærgående og lidt slesk i det...
Han kommer jævnligt på mit job og til ser vores borgere deroppe og han har generelt ældre patienter.

Og da jeg var ved samtale ved ham i fredags ang barnløshed og så siger ham at han lige skal lave en underlivs undersøgelse .
Jeg får hjerte banken og må hurtig sige at jeg har mens. Hvilket jeg har..

FIk så en ny tid d 3/7 kl 10.

Han er eneste læge. Og jeg er flov over hvordan jeg ser ud for neden.. har virkelig ikke lyst..

Fik det af min gamle læge men hun var sød og en kvinde.

Sig du ikke vil undersøges af en mand i det område - og så kør lidt længere efter en kvindelig læge. Man skal ikke udsætte sig selv for at få sine grænseroverskredet af en person som man senere møder i sit arbejdsliv. Det vil alle normale mennesker kunne forstå og respektere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Kildebakken

Mor og meget mere skriver:

"Dine følelser kan ingen tage fra dig, men rationelt giver det ikke mening, at du opfatter det, som om han "higede efter" at foretage en GU, når du kom til ham pga. barnløshed. Det er jo præcist på linje med, at han ville tjekke dine ører, hvis du klagede over smerter i dém. "

Der kan vel godt findes læger, som glæder sig lidt ekstra til at se de unge piger uden tøj på. Folk tænder jo på alt muligt mærkeligt:-) 

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Der kan vel godt findes læger, som glæder sig lidt ekstra til at se de unge piger uden tøj på. Folk tænder jo på alt muligt mærkeligt:-) 

Jeg spurgte om jeg kunne komme til en gynækolog men han sagde at han selv ville gøre det...
Jeg synes bare det mærkeligt at følge sine patienter ud til bilen. .

Tak for dit indlæg..

Anmeld

25. november 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg spurgte om jeg kunne komme til en gynækolog men han sagde at han selv ville gøre det...
Jeg synes bare det mærkeligt at følge sine patienter ud til bilen. .

Tak for dit indlæg..

Se at få fat i en anden læge da. HVis du synes han er FOR sær så skal du da ikke trækkes med ham.... 

Anmeld

25. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kildebakken skriver:

Det kan der måske nok, men at søge læge pga. barnløshed og opfatte lægen som suspekt, fordi han vil foretage en GU, virker i mine øjne som en overfortolkning. Altså, hvad skulle han ellers foreslå af undersøgelser, når nu patienten havde bestilt en tid af netop den årsag? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.