frygter G.U.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
24 svar
23 synes godt om
24. november 2013

Anonym trådstarter

Ejjjjj jeg skal igang med udredning for barnløshed...

Har den lidt ældre læge, mandlig og meget nærgående og lidt slesk i det...
Han kommer jævnligt på mit job og til ser vores borgere deroppe og han har generelt ældre patienter.

Og da jeg var ved samtale ved ham i fredags ang barnløshed og så siger ham at han lige skal lave en underlivs undersøgelse .
Jeg får hjerte banken og må hurtig sige at jeg har mens. Hvilket jeg har..

FIk så en ny tid d 3/7 kl 10.

Han er eneste læge. Og jeg er flov over hvordan jeg ser ud for neden.. har virkelig ikke lyst..

Fik det af min gamle læge men hun var sød og en kvinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Sujan

Anonym skriver:

Ejjjjj jeg skal igang med udredning for barnløshed...

Har den lidt ældre læge, mandlig og meget nærgående og lidt slesk i det...
Han kommer jævnligt på mit job og til ser vores borgere deroppe og han har generelt ældre patienter.

Og da jeg var ved samtale ved ham i fredags ang barnløshed og så siger ham at han lige skal lave en underlivs undersøgelse .
Jeg får hjerte banken og må hurtig sige at jeg har mens. Hvilket jeg har..

FIk så en ny tid d 3/7 kl 10.

Han er eneste læge. Og jeg er flov over hvordan jeg ser ud for neden.. har virkelig ikke lyst..

Fik det af min gamle læge men hun var sød og en kvinde.

Tænker at hvis du har det sådan ar du nok skal finde en anden læge.. For når man er under udredning og derefter skal i behandling skal man til en del underlivsundersøgelser...

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Tænker at hvis du har det sådan ar du nok skal finde en anden læge.. For når man er under udredning og derefter skal i behandling skal man til en del underlivsundersøgelser...

Har været til en d el g.uer før samt født osv. Så det mere ham der er nærgående og ligsom higede efter det. .. og mest af alt så er jeg så grim dernede. .

Anmeld

24. november 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Har været til en d el g.uer før samt født osv. Så det mere ham der er nærgående og ligsom higede efter det. .. og mest af alt så er jeg så grim dernede. .

Kunne ikke lade være med at smile lidt

Tror ærlig talt ikke der er ret mange der er direkte flotte 'dernede'

Men jeg synes nu også du skal finde dig en anden læge, hvis du har det så skidt med det. 

Anmeld

24. november 2013

justagirl

Åhh.. sådan en har jeg også været inde hos... øvøv.. det er bare ikke sjovt.. - men jeg tænkte . så lad da manden.. hvor mange ser han ikke på sådan en dag.. jeg er jo ikke den eneste.. og nu er det jo sådan.. at mange mænd kan være bedre til GU end kvinder.. de er mere blide.. end kvinderne.

Anmeld

24. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Dine følelser kan ingen tage fra dig, men rationelt giver det ikke mening, at du opfatter det, som om han "higede efter" at foretage en GU, når du kom til ham pga. barnløshed. Det er jo præcist på linje med, at han ville tjekke dine ører, hvis du klagede over smerter i dém. 

Hvis - eller rettere når - du har så stor modvilje over for ham, er du nødt til at skifte læge, for han kommer givetvis til at skulle undersøge dig med jævne mellemrum fremover. Han er i princippet heller ikke tjent med, at en af hans patienter tillægger ham seksuelle motiver, når han passer sit job. 

Din følelse af at være grim forneden - er den kun et problem i forhold til ham, som du alligevel opfatter som "klam", eller hvad tænker du i forhold til fremtidige, mandlige læger i forbindelse med undersøgelser for barnløshed? Optimalt bør du nok gå efter at få en kvindelig læge, når det betyder noget for dig, hvad en mandlig læge muligvis måtte tænke om dine kønsdeles udseende. 

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Dine følelser kan ingen tage fra dig, men rationelt giver det ikke mening, at du opfatter det, som om han "higede efter" at foretage en GU, når du kom til ham pga. barnløshed. Det er jo præcist på linje med, at han ville tjekke dine ører, hvis du klagede over smerter i dém. 

Hvis - eller rettere når - du har så stor modvilje over for ham, er du nødt til at skifte læge, for han kommer givetvis til at skulle undersøge dig med jævne mellemrum fremover. Han er i princippet heller ikke tjent med, at en af hans patienter tillægger ham seksuelle motiver, når han passer sit job. 

Din følelse af at være grim forneden - er den kun et problem i forhold til ham, som du alligevel opfatter som "klam", eller hvad tænker du i forhold til fremtidige, mandlige læger i forbindelse med undersøgelser for barnløshed? Optimalt bør du nok gå efter at få en kvindelig læge, når det betyder noget for dig, hvad en mandlig læge muligvis måtte tænke om dine kønsdeles udseende. 

Har samme problem over for min mand, at føle mig grim og anderledes forneden. Fordi min ene skamlæbe hænger mere og stikke ud af de ydre skamlæber.. det nok der mit problem ligger om det er en kvinde eller mand der skal kigge. ..

Anmeld

24. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Har samme problem over for min mand, at føle mig grim og anderledes forneden. Fordi min ene skamlæbe hænger mere og stikke ud af de ydre skamlæber.. det nok der mit problem ligger om det er en kvinde eller mand der skal kigge. ..

Det er helt normalt! Tjek denne undersøgelse:  http://www.dagens.dk/videnskab/ny-undersøgelse-sådan-ser-kvinder-ud-forneden

Anmeld

24. november 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Oooork det er langt mere normalt med sådan en skamlæbe end du lige tror. Sådan en har jeg også.... DE andre 3 er sådan rimelig fine og "faste" i det så at sige, mens den ene inderste så er sådan, tja, hudflab der bare vil ud og frem i verden og kommer i klemme alle vegne og jeg skal give dig skal jeg  

Tro mig, der findes masser af kvinder som ser nøjagtig sådan ud for neden

Men kort sagt, kan du ikke lide din læge, og føler du dig utilpas ved ham generelt, så skal du skifte, og gør det hellere nu end senere. 

En anden ting er, hvis det generelt er svært for dig med gynækologiske undersøgelser, så prøv at tage en nederdel på når du skal til lægen. På den måde skal du ikke tage alt dit tøj af, men kun trusserne. Nederdelen trækker du op inden du lægger dig, og når du er færdig kan du bare rejse dig og lade nederdelen falde ned, så er du lynhurtigt dækket til igen

Anmeld

24. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Det er fuldstændig normalt med lange, skæve, ulige, lilla o.s.v. skamlæber. Det skal du bestemt ikke være flov over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.