Vores børn får vidst rigeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Cris

Jeg skal desværre prøve tingene først. Jeg kan ikke bare handle på nettet. Mange gange prøver jeg tøjet og det ser forkert ud på mig, nogle andre gange er der nogle ting som jeg måske ikke helt tror de er pæne, men de sidder rigtigt godt og ser pænere ud, når man har den på. Jeg har ikke så meget lyst til at handle og så skulle sende det tilbage, for det ikke passer på mig... Det er nemmere med børn   Har I det ikke sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Betina88

Der er godt mange søde bluser og kjoler derinde .. Nogle er lige lovligt alt for dyre og nogle andre har den pris , hvis man osse går i H&M ..

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

dorthemus skriver:

TAK Eva, det var meget sødt sagt ...jeg vil også være rig i mit næste liv...eller have en rig sugardaddy i dette...hehe

Jamen, det var da så lidt...smuk er du i hvert fald...smiler

Tja, møde en rig mand, det gjorde jeg faktisk...men hvad hjælper det, når han kunne lide mig sådan rigtigt,-griner-

Knus Eva og god dag...

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Jeg skal desværre prøve tingene først. Jeg kan ikke bare handle på nettet. Mange gange prøver jeg tøjet og det ser forkert ud på mig, nogle andre gange er der nogle ting som jeg måske ikke helt tror de er pæne, men de sidder rigtigt godt og ser pænere ud, når man har den på. Jeg har ikke så meget lyst til at handle og så skulle sende det tilbage, for det ikke passer på mig... Det er nemmere med børn   Har I det ikke sådan?

Altså, jeg kan sagtens købe over nettet...kun jeans jeg ikke tør, for de skal prøves...men nu har jeg lige satset med de højtaljede...
Men ellers har jeg købt meget....og har måske sendt to ting retur-smiler-
Knus Eva...

Anmeld

27. juli 2009

Cris

Eva skriver:

Altså, jeg kan sagtens købe over nettet...kun jeans jeg ikke tør, for de skal prøves...men nu har jeg lige satset med de højtaljede...
Men ellers har jeg købt meget....og har måske sendt to ting retur-smiler-
Knus Eva...

Oh hvor er det heldigt! Min krop er lidt mærkeligt, når jeg skal finde tøjet. Jeg er meget lille og tingene virker nogle gange alt for lange. Nogle gange sidder de ikke omkring bryster og bukser... glemt det... Jeg ville ønske at finde nogle ting på nettet, men det går ikke

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Oh hvor er det heldigt! Min krop er lidt mærkeligt, når jeg skal finde tøjet. Jeg er meget lille og tingene virker nogle gange alt for lange. Nogle gange sidder de ikke omkring bryster og bukser... glemt det... Jeg ville ønske at finde nogle ting på nettet, men det går ikke

Øv..det er da lidt ærgeligt...men så sparer du sikert lidt penge...mon ikke...for det er jo nemt lige at klikke KØB-smiler
Knus..

Anmeld

27. juli 2009

Cris

Ooohh det ved jeg ikke, man kan være så heldig nogle gange og finde på flere ting og så kører dankortet flittigt...

Anmeld

27. juli 2009

dorthemus

Eva skriver:

Jamen, det var da så lidt...smuk er du i hvert fald...smiler

Tja, møde en rig mand, det gjorde jeg faktisk...men hvad hjælper det, når han kunne lide mig sådan rigtigt,-griner-

Knus Eva og god dag...

Ja uha uha...sex og gaver JA TAK! Føøøølelser nej tak!  
Også god dag til dig.
Kram Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.