Vores børn får vidst rigeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Honningblomst

af både det ene og det andet...her er et link til en side med super lækkert tøj som er til os skønne kvinder...jeg kom desværre til at købe lidt, men syntes der var så meget fint og så endda til halv pris..
http://mayas.dk/

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

dorthemus

Eva skriver:

af både det ene og det andet...her er et link til en side med super lækkert tøj som er til os skønne kvinder...jeg kom desværre til at købe lidt, men syntes der var så meget fint og så endda til halv pris..
http://mayas.dk/

Knus Eva...

Ja fine ting...er vild med regnfrakkerne

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

dorthemus skriver:

Ja fine ting...er vild med regnfrakkerne

Ja, de er fine...jeg har bare en smart rød og hvid en, så en er vidst rigeligt...jeg har købt et par højtaljede cowboybukser, de er fine synes jeg og to kjoler-smiler

Anmeld

26. juli 2009

dorthemus

Eva skriver:

Ja, de er fine...jeg har bare en smart rød og hvid en, så en er vidst rigeligt...jeg har købt et par højtaljede cowboybukser, de er fine synes jeg og to kjoler-smiler

Dem så jeg godt  Jeg har forelsket mig i en sort figursyet jakke fra Whiite men har ikke rigtigt råd

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
NEEEJ Eva!!! Ikke her sidst på måneden - det er ikke fair   Hvor ER der mange fine ting på den side!!

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

dorthemus skriver:

Dem så jeg godt  Jeg har forelsket mig i en sort figursyet jakke fra Whiite men har ikke rigtigt råd

Øv...men jeg havde fakisk heller ikke råd...dumme mig...
Du har fået billede på...HOLD OP, hvor ser du bare skide godt ud...smiler-
Knus..

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

NEEEJ Eva!!! Ikke her sidst på måneden - det er ikke fair   Hvor ER der mange fine ting på den side!!

Unskyld undskyld undskyld...
Men ja, er der ikke bare mange lækre ting....ihh altså...hvorfor har man ikke bare alle de penge man kan bruge.-smiler- jeg vil være rig i mit næste liv...
Knus Eva..

Anmeld

27. juli 2009

dorthemus

Eva skriver:

Øv...men jeg havde fakisk heller ikke råd...dumme mig...
Du har fået billede på...HOLD OP, hvor ser du bare skide godt ud...smiler-
Knus..

TAK Eva, det var meget sødt sagt ...jeg vil også være rig i mit næste liv...eller have en rig sugardaddy i dette...hehe

Anmeld

27. juli 2009

Mette+Mathias

Hmm...Eva....hvordan var det nu lige med at spare alle de penge op, men det er måske en af de uforudsete udgifter Men fine ting....kunne også godt selv have lyst til at købe lidt derinde, men nej

Anmeld

27. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, der er godt nok mange fine ting. Desværre lidt for dyrt for mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.