ved ikke hvad jeg skal gøre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.760 visninger
15 svar
5 synes godt om
23. november 2013

Anonym trådstarter

Er virkelig i syv sind

Jeg har en rigtig sød og dejlig kæreste som jeg ved vil gøre alt for mig.

Vi har været sammen i en del år og han er mit længste forhold og sammen har vi nogle dejlige børn som vi begge elsker.

Vi har som mange andre par haft vores ting at slås med og har stadig en del og det er egentlig ikke så meget det der som sådan fylder.

Jeg elsker ham og han mig. Men føler mig ikke lykkelig!
Rent faktisk har jeg i længere tid gået med tanken om at gå fra ham, men noget holder mig tilbage og kan ikke sætte ord på hvad.

Vi har for nogle år tilbage haft en pause fra hinanden, hvor vi boede hver for sig, men vi så hinanden nærmest dagligt fordi vi ikke kunne lade være.

Jeg bruger rigtig meget energi på at tænke over det, og har også haft tanken om det måske bare er kedsomheds kulder? Jeg har været hjemmegående på barsel i længere tid og startede for kort tid siden op fra denne..

Er bange for at gøre noget dumt og forhastet, men også bange for at blive for længe og gøre tingene svære for alle.

At snakke med ham har jeg forsøgt, men han får det vendt til at jeg ikke længere elsker ham og at jeg nok har fundet en anden, hvilket på ingen måde er tilfældet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
For mig, lyder det som om, at der er gået lidt hverdag i den..

Måske I skulle bruge lidt tid med hinandens selskab..
Gøre nogle ting sammen, som I ikke plejer.......

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

For mig, lyder det som om, at der er gået lidt hverdag i den..

Måske I skulle bruge lidt tid med hinandens selskab..
Gøre nogle ting sammen, som I ikke plejer.......

Det er afprøvet. Og så går det godt nogle dage og så vender alt tilbage som det var

En af vores helt store konflikter har været at han ikke har taget intertiv til noget og har meldt klart ud at jeg ikke gider rende og finde på ting at lave og høre om bedsterne vil passe så vi bare kan nyde tosomheden

Anmeld

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er afprøvet. Og så går det godt nogle dage og så vender alt tilbage som det var

En af vores helt store konflikter har været at han ikke har taget intertiv til noget og har meldt klart ud at jeg ikke gider rende og finde på ting at lave og høre om bedsterne vil passe så vi bare kan nyde tosomheden

Men hvorfor ikke? Sålænge I får en dejlig aften og nyder hinanden er det vel ligegyldigt hvem der har taget initiativ?

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Men hvorfor ikke? Sålænge I får en dejlig aften og nyder hinanden er det vel ligegyldigt hvem der har taget initiativ?

Fordi jeg har gjort det dagligt i alle de år vi har været sammen og så mener jeg at hvis han ønsker at have en hyggelig aften/stund så må han også tage intertivet til det..

Anmeld

24. november 2013

Anonym skriver:

Fordi jeg har gjort det dagligt i alle de år vi har været sammen og så mener jeg at hvis han ønsker at have en hyggelig aften/stund så må han også tage intertivet til det..

Jeg tror bare ikke jeg ville gribe det sådan an. Sålænge man stadig har "kærestedage" og hygger sig under dem så ville jeg være ligeglad med hvem der fandt på ideen.

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg tror bare ikke jeg ville gribe det sådan an. Sålænge man stadig har "kærestedage" og hygger sig under dem så ville jeg være ligeglad med hvem der fandt på ideen.

Der er så også andre personlige årsager til jeg griber det sådan an

Han ved jeg har det sådan og hvorfor jeg gør som jeg gør og han siger han godt kan forstå det og har selv flere gange ud af sammenhæng sagt at han gerne vil blive bedre til det..

Anmeld

24. november 2013

Anonym skriver:

Der er så også andre personlige årsager til jeg griber det sådan an

Han ved jeg har det sådan og hvorfor jeg gør som jeg gør og han siger han godt kan forstå det og har selv flere gange ud af sammenhæng sagt at han gerne vil blive bedre til det..

Okay. Håber I finder en løsning

Anmeld

24. november 2013

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Du skriver, I har børn, så derfor tror jeg, det er vigtigt, at gøre en ekstra indsats for at få det til at fungere...

Det lyder lidt som du har taget beslutningen....

Min erfaring siger mig, at det kan være hårdt at holde kærlighedne "oppe" fordi der hurtigt går hverdag i ens forhold..

Derfor er man nødt til at finde ud af, hvordan man kan få det til at fungere på en eller anden måde...
Jeg siger ikke, at I SKAL finde en løsning og være sammen...
Men hvis I kan, så ville det jo være fantastisk...

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Du skriver, I har børn, så derfor tror jeg, det er vigtigt, at gøre en ekstra indsats for at få det til at fungere...

Det lyder lidt som du har taget beslutningen....

Min erfaring siger mig, at det kan være hårdt at holde kærlighedne "oppe" fordi der hurtigt går hverdag i ens forhold..

Derfor er man nødt til at finde ud af, hvordan man kan få det til at fungere på en eller anden måde...
Jeg siger ikke, at I SKAL finde en løsning og være sammen...
Men hvis I kan, så ville det jo være fantastisk...

Så tror jeg ikke du har læst min tråd ordentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.