Er virkelig i syv sind

Jeg har en rigtig sød og dejlig kæreste som jeg ved vil gøre alt for mig.
Vi har været sammen i en del år og han er mit længste forhold og sammen har vi nogle dejlige børn som vi begge elsker.
Vi har som mange andre par haft vores ting at slås med og har stadig en del og det er egentlig ikke så meget det der som sådan fylder.
Jeg elsker ham og han mig. Men føler mig ikke lykkelig!
Rent faktisk har jeg i længere tid gået med tanken om at gå fra ham, men noget holder mig tilbage og kan ikke sætte ord på hvad.
Vi har for nogle år tilbage haft en pause fra hinanden, hvor vi boede hver for sig, men vi så hinanden nærmest dagligt fordi vi ikke kunne lade være.
Jeg bruger rigtig meget energi på at tænke over det, og har også haft tanken om det måske bare er kedsomheds kulder? Jeg har været hjemmegående på barsel i længere tid og startede for kort tid siden op fra denne..
Er bange for at gøre noget dumt og forhastet, men også bange for at blive for længe og gøre tingene svære for alle.
At snakke med ham har jeg forsøgt, men han får det vendt til at jeg ikke længere elsker ham og at jeg nok har fundet en anden, hvilket på ingen måde er tilfældet
Anmeld