I fredags havde jeg fødselsdag

Jeg var alene hjemme med pigerne, da Kenneth var på dobbelt døgnvagt.
Men om eftermiddagen kørte vi ind på hans arbejde og havde kage med, og så hyggede vi lige sammen et par timer.

Da vi kom hjem igen, kom min mor. Vi hyggede sammen med pigerne, indtil de skulle i seng - og så gav jeg mad udefra (Chicago roast) og vi lavede hjemmelavet softice ...uhmm

Lørdag kom Kenneth hjem igen efter 48 timers arbejde, så der havde vi bare en stille og rolig hyggedag, hvor vi ikke skulle det store

Idag var vi så tidligt oppe og have begge piger i bad og selv blive klar.
Så kom hele Kenneths familie på besøg til formiddags-kaffe og brød klokken 9:30 og de blev til klokken 13:30
Så var Bianca lige ude og sove 1½ times middagslur, og da hun stod og og havde fået sig en rugbrød, kørte vi ud til en af Kenneths kammerater og så ham og hans kones nye hus, som de netop har overtaget og er igang med at gøre klar til at flytte i.
På vejen hjem slog vi et smut forbi pizza-manden efter aftensmad
Nu er Kenneth netop kørt på arbejde igen (igen-igen kaldet ekstra ind) og skal være dér indtil tirsdag formiddag ....suk!

Så nu slapper jeg lige af foran computeren

og nyder at roen langsomt er ved at sænke sig over vores lille hus og begge piger næsten sover nu ....kan dog stadig høre lidt lyde inde fra Biancas værelse, den lille lømmel ....hun blev puttet for 1 time siden nu

Selv vil jeg heller ikke alt for sent i seng idag ...håber jeg ikke

Jeg skal jo tidligt op og gøre 2 små piger klar til afgang, når jeg skal have Bianca i vuggestue

Celina skal så med mig til læge - Jeg skal til 8-ugers undersøgelse imorgen.
Ak ja, sådan en weekend kan alt for hurtigt gå....
Men der er i virkeligheden ikke RET stor forskel på weekend og hverdag i mit tilfælde, da jeg jo går hjemme på barsel, og manden arbejder skiftende dage.