Hvad har i lavet i weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Jamen ikke det store knoklet på huset vi jo ved at have p.... travlt vi får vores køkken og bad om 4 uger   Så vi faktisk ved at være lidt stresset  

Og så var vi lige i skoven i dage det var SKØNT.

Uh ja så er det ik lige frem slappe af i kan i den her tid, håber i når det til tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Vingummien

SussieOx skriver:

Vi har haft en rigtig hygge weekend, min kære kæreste prøver at holde mig underholdt så jeg ikke tænker så meget over hvornår jeg skal føde, er ved at være godt utålmodig hehe

Så fredag var vi på hyggebesøg hos min moster og hendes børn, lørdag tog vi til Vorbasse marked, og et smut hjem til min lillebror og hans kæreste, og idag har jeg haft besøg af min dejlige svigerfamilie!

Uh er altså også spændende og så tæt på. Kan godt forstå du bare går og venter nu, sker jo snart weee

Anmeld

26. juli 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Uh ja så er det ik lige frem slappe af i kan i den her tid, håber i når det til tiden

Det tror jeg desværre ikke vi gør men vi skal nok nå det til slut sep så må vi bare have køkkenet til at stå i huset det sker der jo heldigvis ikke noget ved   Men det bare øv når man tror man når det og så ikke alligevel fordi en af hans venner havet ferie men det skal han jo os have lov til. 

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Det tror jeg desværre ikke vi gør men vi skal nok nå det til slut sep så må vi bare have køkkenet til at stå i huset det sker der jo heldigvis ikke noget ved   Men det bare øv når man tror man når det og så ikke alligevel fordi en af hans venner havet ferie men det skal han jo os have lov til. 

Ja det kan hurtig glippe lidt i tid sådan noget. Men selfølgelig skal han da have lidt ferie, kan vi alle jo have brug for.

Anmeld

26. juli 2009

JustAnotherName

I fredags havde jeg fødselsdag 
Jeg var alene hjemme med pigerne, da Kenneth var på dobbelt døgnvagt.
Men om eftermiddagen kørte vi ind på hans arbejde og havde kage med, og så hyggede vi lige sammen et par timer.

Da vi kom hjem igen, kom min mor. Vi hyggede sammen med pigerne, indtil de skulle i seng - og så gav jeg mad udefra (Chicago roast) og vi lavede hjemmelavet softice ...uhmm

Lørdag kom Kenneth hjem igen efter 48 timers arbejde, så der havde vi bare en stille og rolig hyggedag, hvor vi ikke skulle det store   

Idag var vi så tidligt oppe og have begge piger i bad og selv blive klar.
Så kom hele Kenneths familie på besøg til formiddags-kaffe og brød klokken 9:30 og de blev til klokken 13:30
Så var Bianca lige ude og sove 1½ times middagslur, og da hun stod og og havde fået sig en rugbrød, kørte vi ud til en af Kenneths kammerater og så ham og hans kones nye hus, som de netop har overtaget og er igang med at gøre klar til at flytte i.
På vejen hjem slog vi et smut forbi pizza-manden efter aftensmad  

Nu er Kenneth netop kørt på arbejde igen (igen-igen kaldet ekstra ind) og skal være dér indtil tirsdag formiddag ....suk!

Så nu slapper jeg lige af foran computeren
og nyder at roen langsomt er ved at sænke sig over vores lille hus og begge piger næsten sover nu ....kan dog stadig høre lidt lyde inde fra Biancas værelse, den lille lømmel ....hun blev puttet for 1 time siden nu  

Selv vil jeg heller ikke alt for sent i seng idag ...håber jeg ikke 
Jeg skal jo tidligt op og gøre 2 små piger klar til afgang, når jeg skal have Bianca i vuggestue 
Celina skal så med mig til læge - Jeg skal til 8-ugers undersøgelse imorgen.

Ak ja, sådan en weekend kan alt for hurtigt gå....
Men der er i virkeligheden ikke RET stor forskel på weekend og hverdag i mit tilfælde, da jeg jo går hjemme på barsel, og manden arbejder skiftende dage.

Anmeld

26. juli 2009

Bastian

Lørdag havde vi gæster. I dag har vi været i svømmehallen om formiddagen, og om eftermiddagen var jeg i Circus Summarum med den store, mens farmand var på flyvergrillen med den lille.

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

I fredags havde jeg fødselsdag 
Jeg var alene hjemme med pigerne, da Kenneth var på dobbelt døgnvagt.
Men om eftermiddagen kørte vi ind på hans arbejde og havde kage med, og så hyggede vi lige sammen et par timer.

Da vi kom hjem igen, kom min mor. Vi hyggede sammen med pigerne, indtil de skulle i seng - og så gav jeg mad udefra (Chicago roast) og vi lavede hjemmelavet softice ...uhmm

Lørdag kom Kenneth hjem igen efter 48 timers arbejde, så der havde vi bare en stille og rolig hyggedag, hvor vi ikke skulle det store   

Idag var vi så tidligt oppe og have begge piger i bad og selv blive klar.
Så kom hele Kenneths familie på besøg til formiddags-kaffe og brød klokken 9:30 og de blev til klokken 13:30
Så var Bianca lige ude og sove 1½ times middagslur, og da hun stod og og havde fået sig en rugbrød, kørte vi ud til en af Kenneths kammerater og så ham og hans kones nye hus, som de netop har overtaget og er igang med at gøre klar til at flytte i.
På vejen hjem slog vi et smut forbi pizza-manden efter aftensmad  

Nu er Kenneth netop kørt på arbejde igen (igen-igen kaldet ekstra ind) og skal være dér indtil tirsdag formiddag ....suk!

Så nu slapper jeg lige af foran computeren
og nyder at roen langsomt er ved at sænke sig over vores lille hus og begge piger næsten sover nu ....kan dog stadig høre lidt lyde inde fra Biancas værelse, den lille lømmel ....hun blev puttet for 1 time siden nu  

Selv vil jeg heller ikke alt for sent i seng idag ...håber jeg ikke 
Jeg skal jo tidligt op og gøre 2 små piger klar til afgang, når jeg skal have Bianca i vuggestue 
Celina skal så med mig til læge - Jeg skal til 8-ugers undersøgelse imorgen.

Ak ja, sådan en weekend kan alt for hurtigt gå....
Men der er i virkeligheden ikke RET stor forskel på weekend og hverdag i mit tilfælde, da jeg jo går hjemme på barsel, og manden arbejder skiftende dage.

Nogle lange vagter han

Men lyder da til i har haft en rigtig god weekend med børnene.

Ug Emil ligger os og rumstere inde i hans værelse, tror ik helt han har forstået at han skal sove hehe

Anmeld

26. juli 2009

Nanna1985

Fredag var vi i Odense ZOO, total hyggelig familietur

Vi var min mand, vores skønne datter, mig.. Fia mormor og oldemor+oldefar  De var så hyggeligt

Lørdag var vi på Emmerbølle campingplads og besøge Fias to kusiner og min mands søster+ hendes mand  Det var os super hyggeligt..

Søndag: Vi har rendt ude det meste af eftermiddag og hygget.. Været ude og cykle en tur  Ellers bare slappet af

Anmeld

26. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
suanne85 skriver:

Ja nu er endnu en weekend gået.

Hvad har i lavet i jeres weekend? Vi var på tur der fredag eller har vi bare slappet af og fladet ud og ik lavet noget som helst det trængte vi til.
De nsæte 2 weekender går på fødselsdag og camping, så skulle lige havee et par dage hvor man bare intet skal.

Imorgen starter Emil i vuggestue igen, og som mange ved så har han jo stort set været syg siden han startede der den 16 juni, så vi håber på at han ik får et eller andet den her gang.

Tja, jeg tog tidlig fri fra job i fredags, og så kørte vi hjem til min lillesøster, hvor vi overnattede til lørdag. Det var mega hyggeligt og vi kom først i seng kl 01. Det var så ikke en god beslutning, for vi skulle i Jesperhus lørdag Afsted kom vi alle sammen også mine forældre og deres aflastningsbarn. Vi kørte hjem lørdag aften. I dag  har vi gjort rent og slået græs. Ellers har vi ikke lavet en dyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.