Hvad har i lavet i weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Vingummien

Ja nu er endnu en weekend gået.

Hvad har i lavet i jeres weekend? Vi var på tur der fredag eller har vi bare slappet af og fladet ud og ik lavet noget som helst det trængte vi til.
De nsæte 2 weekender går på fødselsdag og camping, så skulle lige havee et par dage hvor man bare intet skal.

Imorgen starter Emil i vuggestue igen, og som mange ved så har han jo stort set været syg siden han startede der den 16 juni, så vi håber på at han ik får et eller andet den her gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

oo

hejhej
jamen, igår havde vi jo bryllupsdag, så der var vi ude og spise og så så vi en dejlig politisk film i biffen, som vi skreg af grin over (Brüno). idag har jeg fødselsdag, så jeg fik morgenbord med fødselsdagskort og solsikker. søren stener pt tour de france finale og jeg sad i eftermiddagssolskin og læste en biografi om Anaïs Nin indtil for lidt siden og til i aften har vi lejet übertøsefilm. Søren sagde der var frit valg når man havde fødselsdag, men som jeg hev film ned fra hylderne, ku jeg se at han bittert fortrød - nu skal han igennem en aften med henholdsvis bride war og confessions of a shopaholic (syntes det var på sin plads at se Isla Fischer idag når nu vi så hendes gemal igår), men jeg var flink og valgte også fredag den 13. - på trods af at jeg havde mareridt i et halvt år da jeg så den første gang som 12-årig

Anmeld

26. juli 2009

Miamaja

Vi har vaeret i carmel ved stranden og tog hjem sent lordag aften.. saa er bare traet og dejlig sommer brun

Anmeld

26. juli 2009

Ox.

Vi har haft en rigtig hygge weekend, min kære kæreste prøver at holde mig underholdt så jeg ikke tænker så meget over hvornår jeg skal føde, er ved at være godt utålmodig hehe

Så fredag var vi på hyggebesøg hos min moster og hendes børn, lørdag tog vi til Vorbasse marked, og et smut hjem til min lillebror og hans kæreste, og idag har jeg haft besøg af min dejlige svigerfamilie!

Anmeld

26. juli 2009

TbCp

Vi tog i sommerhus sidste søndag og kom hjem igår. På vejen hjem blev Liva afleveret hos farmor og farfar og så holdt vi ellers fest om aftenen. Det gik temlig vildt for sig og jeg måtte sove til 11.30 idag
Idag hentede Carsten så Liva og så har vi bare hygget os

Anmeld

26. juli 2009

Lusi

Jeg var til min søsters poltearbend igår..

Vi havde arrengeret at vi skulle spise brunch kl. 13 i valby, på en café.
Så kom der en håndlæser og læste Tenna´s hånd, som blev optaget på bånd og vi andre skulle blindtegne vores ene hånd og så skulle hun læse ud fra den..
Hun var dygtig og ramte plet på os alle..

Så tog vi til nyhavn, hvor hun skulle puste to glas, hos en glaspuster..
De blev sgu flotte

og så tog vi ud og spiste og efter tog vi på en bar ved navn Y´s café og cocktailbar og nøøøj nogle lækre drinks vi fik der

Dejlig men DYR weekend..

Anmeld

26. juli 2009

Diana...

Jamen ikke det store knoklet på huset vi jo ved at have p.... travlt vi får vores køkken og bad om 4 uger   Så vi faktisk ved at være lidt stresset  

Og så var vi lige i skoven i dage det var SKØNT.

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jamen vi har holdt rigtig hjemmehyggeweekend! Spist brunch på en cafe ved åen, gået tur, set film, lavet god mad, rendt rundt i nattøj hele dagen og sexet... Som jeg har skrevet nogle gange tog vi beslutningen om at begynde at lave baby i går og vi render rundt med stjerner i øjnene begge to   DAJLI weekend!!

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

Rosa skriver:

Jamen vi har holdt rigtig hjemmehyggeweekend! Spist brunch på en cafe ved åen, gået tur, set film, lavet god mad, rendt rundt i nattøj hele dagen og sexet... Som jeg har skrevet nogle gange tog vi beslutningen om at begynde at lave baby i går og vi render rundt med stjerner i øjnene begge to   DAJLI weekend!!

dejligt, krydser fingre for jer. Vi render os bare rundt i nattøj er da herligt

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

hejhej
jamen, igår havde vi jo bryllupsdag, så der var vi ude og spise og så så vi en dejlig politisk film i biffen, som vi skreg af grin over (Brüno). idag har jeg fødselsdag, så jeg fik morgenbord med fødselsdagskort og solsikker. søren stener pt tour de france finale og jeg sad i eftermiddagssolskin og læste en biografi om Anaïs Nin indtil for lidt siden og til i aften har vi lejet übertøsefilm. Søren sagde der var frit valg når man havde fødselsdag, men som jeg hev film ned fra hylderne, ku jeg se at han bittert fortrød - nu skal han igennem en aften med henholdsvis bride war og confessions of a shopaholic (syntes det var på sin plads at se Isla Fischer idag når nu vi så hendes gemal igår), men jeg var flink og valgte også fredag den 13. - på trods af at jeg havde mareridt i et halvt år da jeg så den første gang som 12-årig

Ha ha den fejl gjorde frank os en dag. Fandt 3 tøse film, i mere el mindre grad og så måtte han bestemme hva rækkefølge vi skulle se dem i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.